[PC] The Sims 2: Show hier je huis

Discussie in 'Games' gestart door Brabus Freak, 24 sep 2004.

  1. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Een huis bouwen in de sims is altijd al het leukste geweest van de game :)
    De rest interreseert me geen fluit!
    Lekker met cheats een heel groot huis bouwen hehe!
     
  2. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn huisje: (zonder cheats)
    [plaatje]http://img48.exs.cx/img48/9190/huis2sims2.jpg[/plaatje]

    Ik heb nu de hoogste positie in commercieel, kramer ofzo en ik heb 11 beste vrienden en 3 bitches...uhh vriendinnen. Het begint eigenlijk een beetje saai te worden :'-(
     
  3. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn standaard 6 families ofzo in een wijk, er komen geen families vanzelf bij je kan wel zelf nieuwe personen maken en ergens laten wonen.
     
  4. otjeee

    otjeee De sims 2 verslaafde

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor...

    Hoi,
    Ik had een vraagje, wat voor werk doe je in de sims 2 want ik wil wel is met een helicopter opgehaald worden. Ik heb al heel veel screenshots gezien waar een helicopter op stond maar ik wist niet wat je voor werk moest doen dus mij vraagje was : wat voor werk doet u in de sims 2? :confused:

    Groetjes, Otjeee _0/
     
  5. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes eindenlijk een goede weg naar Rome gevonden :p En ben al begonnen aan mijn droom huis, ik hoop hem binnenkort te kunnen posten... (moet het huis nog ff fijntweaken)
     
  6. otjeee

    otjeee De sims 2 verslaafde

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat....

    Hoi,
    weet iemand wat voor werk je moet doen in de sims 2 voor opgehaald te worden door de helicopter? want ik ben namelijk al heel lang erop zoek maar vind het nergens wil iemand het zeggen? want ik wil het wel is zien dat ik voor een helicopter word opgehaald alvast bedankt Groetjes, Otjeee
    HIER ONDER ZIE JE EEN PLAATJE VAN DE HELICOPTER


    [​IMG]
     
  7. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo net ff voor de lol in 5 min gemaakt... mijn mooiste huis van het moment post ik binnenkort wel :D

    [​IMG]
     
  8. Mr. KaDiR

    Mr. KaDiR Me, Myself and I

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu nog een deur :D
     
  9. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    HEHE LoL:

    Dan hier maar wel een huis met deuren:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Alleen er is 1 groot nadeel aan... De tuin is te GROOT, de tuinman trekt het gewoon niet... dus alles verwilderd en de bloemen gaan dood :'-(
     
  10. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    netjes gedaan, vooral de achterkan; super mooi
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Is het je ook opgevallen hoe verschrikkelijk chaotisch en totaal onlogisch de tuinman te werk gaat? In plaats van netjes de planten op volgorde af te gaan, crosst ie alsmaar heen en weer door de tuin alsof ie willekeurig een plant uitzoekt om water te geven. Heel irritant |:-
     
  12. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja indd. en bij mij moet ie dan helemaal om het huis heen lopen.... 8) En dat zegt ie om iets van 17:00 dat is wel weer genoeg voor vandaag ofzo... Ze zouden een patch moeten maken dat je er 2 (of meer) tegelijk kan huren :D Of je moet een soort van personal "slaven" leger recruteren die het karweitje voor je doet :D
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee, ze zouden een patch moeten maken zodat je een tuinman krijgt die daadwerkelijk hersens bezit! 8)
     
  14. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Of een combinatie van beide :cool:
     
  15. otjeee

    otjeee De sims 2 verslaafde

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi huis ik zal hem wel willen hebben zo mooi is die *)
    Maar ik had nog een vraagje! Ik wil opgehaald worden door een Helicopter maar ik weet niet wat voor werk ik moet doen weet iemand dat.
    Maar ik had nog een vraagje! Weet iemand waar je auto's kan downloaden voor de sims 2 want ik heb heel veel screenshots gezien maar ik kan het maar niet vinden :mad: :mad: :mad: Weet iemand een site?

    zo ja alvast bedankt

    P.S heb je dat mooie huis zelf gebouwt of gedownload als je hem heb gedownload wil ik wel weten van welke site _O_ _O_

    Groetjes, Otjeee _0/ _0/ _0/ _0/
     
  16. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    1) helemaal zelf gebouwd :D Het heeft even geduurd... maar ja ik vind huizen bouwen dan ook erg leuk in spellen als de Sims 2 ik kan hem zelf misschien wel sturen maar dan moet ik ff uitzoeken hoe dat precies moet...

    2) Helicopter zou ik niet weten (ik heb zelf nog niet echt veel gespeeld) maar ik vermoed iets commercieels...En andere auto's downloaden heb ik ook nog niks over gehoord...Maar ik zou eigenlijk ook wel eens willen weten welke Job je daarvoor nodig hebt...

    Someone help us out _O_
     
  17. Je moet een baan nemen in de commercie. Uiteindelijk word je magnaat en dan ga je met een heli naar het werk.
     
  18. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    als je burgermeester wordt je ook met zo'n ding opgehaald
     
  19. otjeee

    otjeee De sims 2 verslaafde

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt

    Groetjes, Otjeee _0/
     
  20. otjeee

    otjeee De sims 2 verslaafde

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt ik zou het heel leuk zijn als je dat huis stuurd :)
    hijs zo mooi _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O__O__O__O_

    Groetjes, Otjeee
     

Deel Deze Pagina