Ik wil graag een opmerking kwijt over het feit dat ik al 2 xbox live headsets heb gebroken. 2 maal op hetzelfde plekje. Dat plastic dingetje die de verbinding maakt met de speaker op je oor en de headset.Die je dus van oor naar ook kan verwisselen. Die breekt keer op keer af. Ik heb nu een 3de headset..Maar kben dus wel 30 euro armer(1st zat bij 1ste live pakket, 2de appart en de 3de bij 2de live pakket) Wie heeft hier nog meer last van, niet allemaal tegelijk Grz FrozenBullet NL
Ik niet... RBS 3 headset al geprobeerd? Misschien wordt de halo 2 headset minder breekbaar. Ik hoop het .
Thnx voor het verplaatsen, als hij verkeerd stond. Nou die live headsets zijn zeer zwak en ik had het draad een keer om mijn knie na een paar worstelingen met mijn woordenschat na het neergeknalt worden bij rainbow six 3 online, en ik stond op en het draad bleef erachter hangen en pats daar vlogen de onderdeeltjes
bij mij brak ook telkes hetzelfde stukje af. ik ben nu bij me 4e headset. en het brak ook alleen maar toen ik em op zette en de speaker dus iets naar 8er duwde
Die van Halo2 wordt dan misschien wel duur, maar dat zal dan wel een hele goede zijn, misschien is dat een idee?
zelfde probleem, is echt een zwakte in de headset. Ik heb hem na een uurtje macguiveren weer aan elkaar gezet met sterke tape en een paar stukjes luciferhout , veel gepruts maar het scheelt e30,-
Die van mij is nog aardig heel. Maar na een potje frustrerend top spin is het setje het eerste wat tegen de muur vliegt. *kijken* hoe lang ie nog zal leven . Wanneer komt die halo headset uit dan?
Ik ken ook mensen die er een schroefje doorheen hebben gedaan. Maar dan moet je het wel netjes met een zacht laagje afdekken anders krijg je last van je oor. Ook heb ik gehoord dat je hem wel kan lijmen. Dit zijn natuurlijk de goedkopere opties maar ze werken wel.
Ik heb nog helemaal geen problemen gehad, terwijl ik hem al heb vanaf de eerste dag dat Xbox live te krijgen was in Nederland.
men live headset is kapot gegaan toen ik hem simpel weg opzette, maar men rainbow headset bevalt me wel goed en hij kan nog harder ook
ik heb hem toen maar gellijmt (heb inmiddels een nieuwe) of doe het net als fardo http://www.fardo.nl/index.php?option=content&task=view&id=41&Itemid=35 dan trek je hem in iedergeval niet meer kapot aan het draadje
Wel een goed idee ja Gelezen dat ie $50,- word dus 60 euro in europa, want dat is altijd duurder, koop ik liever 2 slappe, of een game...en hou ik die andere maar heel