Oke, m'n broer en ik hebben ongeveer sinds het begin van het tijdperk van de xbox dat dinggekocht en begon ie na een tijdje vaag te doen! Dus wij dachten gewoon van; ach don't care... Nu, hebben we Fable gekocht en is ie helemaal crappy geworden en loopt ie al vast bij het trainings gedeelte nog... Dus toen dachten we maar(ong. een uur nu geleden)oke thats it! Onze garantie is verlopen en gezien die support zooi meer kost en we daar een CC voor nodig hadden ofzo iets(wat wij niet hebben)hadden we maar besloten hem zelf te repareren en nu weten we niet hoe ie open moet... Oke fftegen de mods: Pls laat dit niet onder modden vallen want dat zijn we totaal niet van plan!!! :{ (hij is nog nooit eerder gerepareerd of zo) Greets ME
uuuuuhhh tippie als je al niet weet hoe je m open kryg zal je er dan wel zelf aan gaan rommelen maar in ieder geval succes ik kan je niet helpen
Oke _0/ Oke, me broer heeft nu een gedeelte ahum open gekregen En dan heeft ie nu de xbox open en zie je alles maar we hebben al hulp dus deze thread kan waarschijnlijk gewoon dicht nu *)
Alsje dan toch bezig bent met 'repareren' kan je ook ledjes ed erin plaatsen? als je dan toch bezig bent
Ja indd: Misschien ff handig om die vraag in het Casemod forum te vragen? Die gasten die daar zitten... die kunnen dat ding open dromen... misschien dat je daar veel meer support krijgt...(of geef hun ff de link naar deze thread ofzo... zodat je daar niet offtopic hoeft) Suc6!
hmmz dat is niet erg slim microsoft maakt je xbox ook heel vaak als je garantie al verlopen is maar nu hij open is geweest is je garantie ECHT verlopen _0/
haha, tis waar, ik geef toe! *) members.home.nl/punkdude hier, dan deze: Tuts - openmaken- spuiten- controllers-red powerlight.doc hier kun je zien hoe je hem kunt openmaken etc. die tut heb ik eiglijk gemaakt voor casemodden...maarja, voor het openmaken ist wel makkelijk. edit: voor de andere mensen die misschien willen casemodden...kijk maar eens, misschien vind je het wel leuk nieuwe drive kun je hier bestellen: http://www.gamestore24.de/shop/index.php?cPath=1_6&language=en suc6
hehehe ach hij ligt nu eh... open hehe Nou ja om maar ff meteen te zeggen: harde schijf ligt rechts harde schijf ligt daarboven en de kleine onderdelen zitten nog gewoon aan de onderkant van de xbox vast Even schoongemaakt kabels vastgemaakt en spelen maar! En het is een wonder! Hij is nog geen enkele keer vastgelopen