Illegale Halo 2 - Belangrijk! Niet lezen is voor eigen risico!

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed zo mods, ik bemoei met niet met mensen die downloaden aangezien ik Kazaa zelf gebruik, alleen voor liedjes. Maar ik wil in ieder geval zeggen, als je alles erover opzet dan verpesten jullie alles voor de mensen die wel kunnen wachten.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Persoonlijk koop ik dan toch liever de titels van Ubisoft voor hun volle prijs, omdat die topgames maken die ze vaak de winkel in gooien voor een relatief goedkope prijs (40 euro voor POP en Beyond Good and Evil etc...)

    Vind zowiezo het een hele goede zaak dat steeds meer games voor 'budget-prijs' uitkomen... en dat zal ook veel beter verkopen dan een middelmatige game die gewoon 60 euros kost...
     
  3. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Erg goed dat jullie het initiatief nemen om dit soort dingen tegen te gaan. Goed beleid, zo hoort het.
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede actie. Maar je kunt daarentegen mensen het niet kwalijk nemen die de game zo snel mogelijk willen spelen. Maar ondanks dat hoeven ze er niet over te gaan praten.
     
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo niet, iedereen hoort gewoon te wachten! Ik wil het net zo graag spelen alleen dat betekent nog niet dat ik me leven zou geven voor een illegale kopie, en als je het al krijgt, terwijl andere het nog niet hebben is het minder leuk dan op de dag van de release want dan is het nog leuker *)
     
  6. Kurupt

    Kurupt G-Unit

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Klasse! ;)
     
  7. sonnyke87

    sonnyke87 Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    afvoeren die illigale handel!!!
    heb vandaag halo2 besteld in gm :)
    _O_ ms xbox _O_
     
  8. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Goed beleid, had ook niets anders verwacht. Goedzo XBW.
    Good Hunting Bungie en MS. }:]
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Het was eigenlijk niet de bedoeling van deze sticky om erop door te discussiƫren... ik denk dat Wouter het slotje is vergeten ;)

    Dus bij deze alsnog een slotje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina