Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan er ook zelf aan beginnen, op de HBO forums heeft iemand het hele alfabet gezet in die tekens.
     
  2. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    staat niet zo veel op, of ligt dat nu aan mij, dat ik niet weet hoe je verder moet komen?
     
  3. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik eerste ook, maar ik vind steeds nieuwe dingen.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh mijn god, die site is zo vet. Echt topwerk wat die mensen ervan hebben gemaakt.
     
  5. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je cortana ergens zien? kvind alleen alle wapens enz :confused:
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bedoel je dat pictogram precies in het midden? Want ik vind het niet. :eek:

    edit:
    Ik heb de wallpapers! Je moet de Prophet zoeken en dan op de knop rechts van hem drukken. Ik kan ze gewoon downloaden
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad triest dat er iets gelekt is. Maar dit is ook de schuld van MS/Bungie. Hun weten ook wel dat er mensen zijn die er alles voor over hebben om Halo 2 te spelen. En dat er mensen zijn die dit voor de lol doen. Het is gewoon een beveiligingsfout met veel gevolgen. Die straffen zijn ok, maar het is eigenlijk te laat.
     
  8. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    tis mss een rare vraag voor in deze thread te poste maar ik moet ! het vaderland vraagt er om!!
    :p:p
    nene maar tis gewoon vraagje of er niemand weet waar ik gratis xbox templates kan downloaden voor mijn site (later meer....)!!
     
  9. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    wat een vage turret van de convenant nu, niemand opgevallen?? Veel compacter en met allerlei shields.. (bij de convenant guns rechtsonder).. Zal deze de oude vervangen of?
     
  10. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ja gewoon waar je de wallpapers ook kan vinden naar rechts of naar links gaan en dat zie je een driehoek met een uitroepteken en daar onder 6 vakjes


    /!\

    --> [] [] [] [] [] []
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kan jij daar wat invoeren? Bij mij druk ik op het toetsenbord, ik klik op elke knop die ik vind, maar er komt niks te staan. Volgensmij verschijnen die pagina's pas als we dichterbij de release komen.
     
  12. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er wel wat invoeren maar wat is nog niet duidelijk, maar daar wordt aangewerkt op het bungie forum. Zodra ik meer weet laat ik het wel weten
     
  13. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien of het waar is dat er van elke mp map ook een sp versie komt. Dus er was dacht ik een mp met ijs en bergen, dat zou dan dus betekenen dat we ie ook in de sp te zien krijgen. Xiroke, jij bent hier de exper... _O_ so vertel mij de waarheid :9
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Er zullen ongetwijfeld multiplayer maps in soortgelijke omgevingen plaatsvinden als in de singleplayer, maar niet precies dezelfde. Waarschijnlijk ook de reden dat we maar een map echt hebben gezien, Zanzibar.
     
  15. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    zit die site te doorzoeken en nu heb ik een soort van covenant motor gevonden :+
     
  16. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    nerd, ja joh, jammer dat je niet wat plaatjes kan kopieren, viel me wel op dat er wel heel veel nieuwe covenant voertuigen waren
     
  17. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag net ook iets wat nog het meest van een lang ijzer ding weg had kon er niks van maken 8)
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ook niet, ik dacht even aan een duikboot of een soort covenant stormram:+ Maarja, dat zal wel niet.

    Ik zou het wel erg vet vinden als er bijvoorbeeld levels komen in de alpen, of in de toekomst versies van bekende steden zoals Parijs, London of Rome ofzo. Tegen covenant vechten in Rome terwijl je phantoms over het colleseum ziet vliegen of iets dergerlijks. _O_
     
  19. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag ook een voertuig dat sterk op de banshee leek, maar ik zou het de versnelde versie noemen, de f16 onder de banshees
     
  20. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ijzeren ding deed me aan een JETPACK denken (heb ik uit duke nookem van vroeger }:] )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina