Nu heb ik van een andere laptop ook van HP het volgende gevonden. Het is ook een 128 mb videokaart maar er staat dit keer bij dat het videogeheugen gedeeld is ? Wat houdt dit precies in? Video adapter ATI MOBILITY™ RADEON™ 9000 IGP grafische kaart Geheugen video-adapter Tot 128 Mb gedeeld videogeheugen
Ik zag een laptop staan bij de Aldi. Prima ding voor het geld. Beter dan ik nu heb. En Aldi verkoopt al jaren computers en hebben ook gewoon garantie enzo. Tis geen échte computerwinkel maar zijn wel heel goedkoop.
Aldi komt integenstelling tot een aantal jaren terug met best goede pcs en notebooks ja. Ik zou graag van pc willen ruilen iig
Nou jongens heb nu de gruwlijkste laptop gekocht die er is in NL Jewel Diamond 2500 Jewel Diamond 2500 Centrino Centrino Intel Pentium M 715 1,6 GHz, 15,4" WXGA TFT, 512 MB, 60 GB (5400rpm), ATI M11 Radeon 256 MB, DVD Writer , Intel 2200 802.11B+G Wireless Lan 11 + 54 MB, TV Out, SD Cardreader
Zoiets heb ik toendertijd ook voor mijn laptop betaaald. Alleen is me adapter nu kaduuk . Ga maar eens gebruik maken van mijn garantie .