[Fable] Beginners hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door iRoy, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Die komen er later vanzelf weer in na een paar dagen volgens mij.
    2. Als je een boete heb/guads achter je aan loop je gewoon ff uit het dorp en als je later terug gaat is hij weer weg je kan het ook zien op je world map dan staat er nog 8 min ofzo.
    3. geen idee volgens mij maakt het niks uit ? en anders denk ik 2/4 ofzo maar volgens mij geen verschillende lvls voor deuren.
    4. geld volgens mij zonder armor o_O
     
  2. cydroid

    cydroid -=AaD=-

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    lol als je iedereen vermoord in bandit kamp krijg je good points en die 2 gatsjes uit die evil tempel krijg je ook vet veel good points :D toch weer leuk om te weten heh :p
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    eh redelijk logisch toch 8)
     
  4. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet je dat zeker? Ik heb namelijk in een dorp wat gejat (per ongeluk) en toen kwam er een guard aan en die sloeg ik neer, waarna ik hem snel peerde. Nou blijkt dat ik iets van 2000 boete heb (ben net opnieuw begonnen dus dat heb ik nog niet) maar toen ging ik weer de stad in en werd ik gelijk aangevallen door de guards, die ik wel aardig kon weren maar mijn boete nóg hoger werd! Uiteindelijk werd ik eruit gegooid en al mijn geld (600 |:-) ingenomen. Maar de resterende boete staat er nog steeds hoor! Hoe kun je die kwijtraken (moet in Bowerstone zijn om naar Maze te gaan maar ik kan nu dus niet meer naar binnen zonder ruzie te krijgen).
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat bedoel ik, ik kwil graag knokken en dorpjes schoonvegen maar een boete van 200k is lastig te betalen en wil ik ook gewoon niet betalen.
     
  6. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    mmmm, als je iest doet waar een boete op staat, en de guard komt naar je toe.. moet je gewoon kiezen de boete niet te betalen, en dan terwijl ze op je aan het inhakken zijn sorry zeggen... bij mij vergeven ze me bij elke overtreding..
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Bijna elke overtreding, moord niet meer, dus stelen en vandalisme wel
     
  8. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    DUs gewoon ff uit het dorp gaan en niet terug komen dan kijk je op je world map ofzo en dan ga je naar die stad en dan staan je misdaden ofzo daar en kan je zien hoelang je uit het dorp moet blijven.

    Of zoals iemand anders al zei "sorry zeggen"
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    ik kan toch geen sorry seggen 8), ik ben evil. }:]

    edit; hoe kan ik dan wel hele dorpen uitmoorden? niet? :confused:
    nou ja kan wel maar kwil geen blijfende boete en achtervolgende guards....
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  10. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een dorp een paar keer uitgemoord de boete was iets in de tachtig duizend..
    Na een tijdje verdwijnen je boetes gewoon. *)
    Als je naar het desbetreffende dorp wil teleporten staat er ook zoiets als:Time until you're crimes are forgiven en dan bv. 5 min.
    Dus dat betekent dat je je 5 min. niet in dat dorp mag vertonen en dan zijn je boetes weg.
     
  11. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip voor beginners (boeie als het al vermeld is...)
    Is je multiplier hoog na een battle en is het veld al schoongeveegd, gebruik dan snel je fish, redmeat, carrots en doe nog wat magie. Je multiplier heeft namelijk ook invloed op het aantal extra strength, will en skill punten die je krijgt.
    Bijvoorbeeld, redmeat zonder multiplier -> 3 extra strength, multiplier 20 -> 60 extra strength, altijd handig!

    en niet te vergeten de potions die extra will,strength en skill geven...
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  12. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik een dorp probeer uit te moorden komen er allemaal guards, maar ze blijven maar komen.
    is dit voor eindig ofzo?
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    dacht ut wel.
     
  14. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de week gehaald en het is erg vet :) Okay, ik zal wel dingen gaan missen waarvoor Molyneux zich heeft veronschuldigd, maar tot dusver vermaak ik me prima.

    Krijg trouwens vaak te horen 'try to get your combat multiplier higher'. Misschien een kwestie van tijd of ik doe iets verkeerd. Als ik er 3+ bevecht is er altijd wel eentje die me een mep verkoopt en dan gaat de multiplier weer op nul? Misschien moet ik een groter zwaard hebben om ze alledrie tegelijkertijd een mep te kunnen verkopen? (magie gebruik ik liever nog niet, bewaar ik wel voor m'n volgende karakter)
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste manier is een physical shield. Deze vang alle klappen op zodat jij je multipier kunt blijven verhogen.
    Maar als je geen magie wilt gebruiken, probeer dan vaker te blocken. Sla een paar keer, rol uit de groep en val weer aan. Gebruik ook de B als deze kan. Die aanvallen zijn niet te stoppen en raken (iig bij de heavy weapons) meerder vijanden tegelijk.
     
  16. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik skills krijgen zoals berserk, and multi arrow? tot nu toe heb ik alleen mijn exp gebruikt via de guild, als ik op dat groene ding sta.
    en wat kan ik met die skill points doen?
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  17. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    skill is voor snelheid en boogschieten, dat andere weet ik nie meer.
     
  18. davidrsca

    davidrsca Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    als ge ergens wilt graven, moe er dan eerst da symbool van die schop opkommen als ge iet wilt vinden ??
     
  19. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. Als je ergens kunt graven, dan zie je het symbool van de schop. Meestal vind je dan wat. Het is mij ook wel eens overkomen dat er na het graven niets werd gevonden.
     
  20. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, dat heb ik bijna altijd, alleen nie als ik een aanwijzing krijg van iemand waar ik moet graven.
    vissen gaat mij toch beter af.:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina