Ik heb ook enkel de bonus DVD ontvangen :-( Probleem is dat ik in Belgie woon en niet eens rap naar een Nederlandse FRS kan gaan...
ik had dat ook maar ik ben de 8e (de dag van release) gelijk naar frs gegaan en toen kreeg ik me geld niet terug, sterker nog ik moest dubbel betalen en als ik alsnog fable binnen krijg dan kan ik fable brengen naar frs en dan me geld terug krijgen.maar wat blijk nou is het de limeted edition(nix aaan)dus weer naar de frs gegaan(voor de 3e keer)en ze zouden er voor zorgen maar ik heb er nog steeds nix van gehoord . dus voortaan is me advies nooit meer pre-orderen gewoon kopen gaat veeel sneller en je hoeft ook geen verzend kosten te betalen
ja maar die aanbieding 3 hale , 2 betale die kon ik niet zomaar late ligge ook al hebbe ze bij de frs een kut service, zoals je kan zien bij me brunout 3 verhaal
Nooit problemen gehad met frs...1e klas service. Heb ook wel eens iets gehad maar heb altijd zonder enig probleem alles wat ik zij opgestuurd gekregen om het probleem op te lossen. (maar misschien helpt het als je er veel besteld zoals ik)