Tony Hawk's underground 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door the xbox boss, 14 okt 2004.

  1. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    is het spel het kopen waard? of is het gewoon Tony Hawk's underground met nieuwe levels.
     
  2. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt hem wel cool :p kheb hem aangeschaft voor pc!
     
  3. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet zo boeiend. Het is zonde dat die serie zo word uitgemolken.
     
  4. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb em ook nu, je moet echt al een fan van de serie zijn (zoals ik :p) of een total tony hawk noob maar toch geinteresseerd erin zijn, wil dit spel je aanspreken. Had je bij de vorige delen al vond dat het geen reet meer voorstelde zou ik hem niet aanschaffen, zelf heb ik er de grootste lol mee _o_
    vooral omdat airport uit thps3 erin zit _o_
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2004
  5. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Is het leuk? Ik heb alleen enkele filmpjes gezien en een stuk op Gammo, maar daar zag het er nogal vreemd uit. Je kon graffiti spuiten (:confused:) en je kon ook met een of andere karretje scheuren en truuks mee uitvoeren... kwenie of je het gezien hebt maar het leek niet meer over skaten te gaan (daarom hebben ze zeker het 'pro skater' uit de naam gehaald ;))
     
  6. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis nog altijd veel skaten hoor, dat grafiti spuiten is meer een soort extra'tje wat een aantal keer in goals terugkomt (spuit de tags van .... over). Over dat extra karretje: in elk level speel je met 4 characters: jezelf, een pro, een guest en een secret character. De pro mag je zelf uitkiezen uit je team, de guest past bij het level (ik zal nog niet verklappen wie erin zitten :p) en de secret character heeft geen skateboard maar bijvoorbeeld een rolstoel waar je tricks mee kan doen.
    Overall vind ik het spel zeker de moeite (aangezien ik een fan van de tony hawk serie ben)
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik wacht mooi totdat hij €30 kost.Dat heb ik ook bij THUG1 gedaan en voor dat geld heb mij er best goed mee vermaakt.

    Maar zijn de levels veel groter dan in THUG1?
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb hem heel even gespeeld en mijn eerste indruk was goed. Ook ik denk steeds weer aan uitmelkerij, maar keer op keer speel ik hem tot het eind. Heb heel even gespeeld en kan er dus niet zo veel van zeggen, behalve dat het weer lekker speeld en de arcade voertuigen er weer inzitten als extraatje. Ik had het idee dat er meer opdrachten zijn en dat het verhaal je wat meer de tijd geeft (niet na paar opdrachten alweer naar een ander level gestuurd worden).
     
  9. Vuilnisman

    Vuilnisman Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar een kut spel
    Sinds THPS4 moet je dingen doen die geen fuck hebben te maken met skateboarden bijv tenissen met je racket
    en in THUG werd het nog erger... maar in THUG2 is het pas erg
    ik vind het totaal niet leuk om met een soort van steekkar truukjes te doen
    en ik vind dat dit spel iets weg heeft van een ep van Viva la bam
    maarja geef mij maar THPS2
     
  10. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan tog ook Alleen de Classic mode doen ..:| of moet je story mode doen om nieuwe levels te halen :confused:
     
  11. Vuilnisman

    Vuilnisman Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan..
    Maar dat haalt toch eigenlijk het idee van het spel weg
    dan doel ik dus op opdrachten voor mensen en zo doen
     
  12. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb THUG 2 nu bij een vriend van me gespeelt , HEt is best leuk , Alleen ik vind soms de opdrachten een beetje weird , maar zsoms zijn ze ook lachuh . :p en met die andere objecten waarmee je kan "skaten" zijn best weinig en voor een X is het wel leuk.. En kheb nog geen auto gezien :| .. kvind dat deck wegtrappen of cracken wel lol :) alleen wordt het na een tijdje een beetje saai

    Offtopic :mad:vuilnisman k kom ook uit k'rade:)
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik quote mezelf maar een keer

     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet erg veel. Erg is wel veel te doen in een level, maar de game is nergens een stuk beter. Ik vind de humor ook niet geweldig. En hoezo moeten alle extra characters uit Jackass komen!? Wat is dat voor geziek xD
     
  15. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het wel moeilijk ! sommige opdrachten zijn onduidelijk !
    maar albijal is het een vette game geworde
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ach ja, ze moeten steeds meer poespas erin doen om nog iets van de game te kunnen maken. Graag zou ik eens een echte, realistische skategame willen spelen maar die ben ik nog niet tegen gekomen. Het wordt steeds meer arcade. Steeds grotere combo's, hogere scores.

    Als je in het echt naar een competitie kijkt, dan hoef je niet 100 ubertricks te doen om te winnen. Dan is een gewone grind of flip al goed. Dat steld in de reeks niks voor, een keer grinden of een flip, 100 punten. Nog duizend keer het zelfde truukje doen, of 10x de 900 en je maakt kans op een top3 positie. Jammer.

    Dat wil echter niet zeggen dat ik het een slechte reeks vind. Ik speel zoals het is en probeer het alsnog als een leuke game over te laten komen. En ja, dat je soms in overgevoelige voertuigjes moet rijden, een extraatje waar je beter om kan lachen dan frustreren. Evenals je board wegsmuiten. Eerste keer is het leuk, daarna doe ik al geen moeite meer om de frustratiemeter te vullen.

    Maarjah. Ik spreek dan ook vanuit een eerste indruk van dit deel door het een uurtje gespeeld te hebben. De vorige delen heb ik uitgebreid gespeeld en dat ga ik deze wederom ook doen.
     
  17. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja inderdaad, tis iets moeilijker geworden gelukkig, tony hawk's underground speelde je echt veel te snel uit en alle goals lukten bijna in 1x, nu is het wel iets uitdagender, o.a. omdat je moet zoeken waar je je goals uit moet voeren.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    In hoeverre is het moeilijker geworden? In THUG1 had je inderdaad opdrachten die niets voorstelden. Even over een schans springen en klaar. Echter hoop ik niet dat ze met moeilijker bedoelen "nog hogere scores/langere cobo's" want aan het eind van een game heb ik geen zin om een level door te skaten in een combo of scores te halen van over een miljoen.
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zitten geen goals in waarin je gigantische score's moet halen op de Arcade Machines na dan. Verder zit ik nu al in het laatste level en is het niet echt een geweldig spel... Sommige opdrachten zijn gewoon te makkelijk en de andere weer te moeilijk omdat het te onduidelijk is... Maar jah... NOg maar ff doorspelen ;)
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik merk het wel, wanneer ik de game zelf heb. Die arcademachine is best grappig. Had geen idee wat ik moest doen, was allang over de 10.000 heen, tot ik op de laatste paar seconden maar even snel naar de arcademachine skatete (neem aan dat je het zo schrijft, al staat het raar) en de goal haalde.
    In deel 4 was ik nog lang zoet met die pro goals en cash icons (heb ze niet allemaal). In deel 5, THUG, was dat weg en had ik geen zin meer om na het behalen van de goals en het uitspelen van de levels nog veel langer door te spelen met die game, aangezien er weinig meer te doen was. Dit zal in THUG2 ook wel zo zijn.
     

Deel Deze Pagina