Duidelijk. PD: Zero komt pas op de Xbox2. Tenminste, zoiets las ik net op Insidegamer. Met andere woorden; deze hoeven we voorlopig niet te verwachten..
Ik heb 'm dan liever op de Xbox 2. Dan krijg je een werkelijke prachtgame. Op de Xbox waarschijnlijk ook maar zo'n heerlijke game nog maar ff wachten. Dalijk hebben we alles al gehad Edit/: Hmm.. Halo 3..! Ik zou dan helemaal flippen
Perfect Dark Zero zal beter worden dan Fable, waarom? Ik heb het vaak op de N64 gespeeld en ik lust er wel pap van, het speelt lekker, maar dat kun je niet zeggen over het vervolg. Oja, dat spel kreeg wel een 9,9 in de PU!
Zo dit is een oude thread van mij. Echt klote dat hij nog zo lang op zich laat wachten. Nu moeten we het doen met conker en kameo en ik moet nog maar zien of dat wat wordt.
ik denk dat Perfect dark als release game voor de Xbox 2 komt lijkt me in ieder geval wel een slimme zet van MS De xbox werd zo goed omdat iedereen het spel Halo wou hebben. nou een hoop mensen zitten te wachten op perfect dark en als ze die uitbrengen samen met de release van Xbox 2 zal wel net zo goed aanslaan als halo bij de Xbox 1