Volgens mij stond er als het voor morgenavond gaat beginnen, dus vanavond ben ik er gewoon, en ik neem aan dat we via de EA service een bericht hebben gehad, ben net thuis dus zal zo eens even kijken
Had em al gezien, i'll be there iig, als je nog spelers zoekt, kan ff kijken of ik me broertje kan overhalen EDIT: zag trwns net dat me tag uit de lijst was, maar ik doe WEL mee, dus ik ben er of je me wilt hebben of niet
Oke, je staat er weer bij. En haal je broertje maar over om mee te spelen, want nu hebben we een oneven aantal teams. Ik hoop dat iedereen het wachtwoord weet, als er te weinig zijn maken ik wel voor volgende week weer een toernooi.
Ja, helaas waren die EA server down en konden we niet op de online-evenementen page komen . Dus maak ik weer een nieuw toernooi voor volgende week zaterdag om 20:00. Wees wel optijd, want als je al 1 seconde te laat bent kun je niet meer in de lobby komen!! (zie page 1)
Ik heb nog geen vakantie, pas volgende week. Maar we kunnen beter een tijd van tevoren plannen, want zoals je al hebt gezien ging het een beetje fout.