Kun je bij Bol.com heel makkelijk betalen met internet-bankieren en zonder creditcard dus? En mag het ook als je minderjarig bent want ik ben nl. 16 .. Heb nog nooit wat via het internet gehaald en heb geen zin om op m'n kop te krijgen van een of ander bedrijf dat ik niet betaald heb ofzo..
ik heb daar een tijd geleden besteld, en ik had de volgende dag m'n pakketje, met een acceptgiro erop geplakt. weet alleen niet of ze dat nog steeds doen.
Volgens de website wel maar ik wil graag weten of je ook via internet-bankieren of iets dergelijks de acceptgiro kunt verwerken.. ?
Op de acceptgiro staat een betalingskenmerk. Daarmee kan je gewoon via internetbankieren je spullen betalen, als je maar dat betalingskenmerk noemt. Ik heb het vorige week nog gedaan
Volgens mij kan dat wel. Je krijgt namelijk een acceptgiro thuis bij je pakketje. Als je die nummers gewoon overneemt bij het internetbankieren, dan zou je hem dus gewoon kunnen betalen. Maar waarom vul je niet gewoon even je gegevens in en doe je die acceptgiro op de post? Je hebt het pakketje dan toch al binnen, dus het maakt voor jou niet uit hoe snel die betaald is.
Bol.com werkt idd heel erg makkelijk met betalen. en waarom internetbankieren in plaats van op de post doen? Scheelt al snel 5 minuten fietsen