[Fable] Alles over Wapens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, kan je niet verkopen.
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    ok ff snel wat vraagies

    1. legend is boven master right?
    2. Heten die weapons ook legend sword/mace.... of is de harbringer of dat vlammende zwaard ook een legend wapen aangezien die (ook) niet te upgraden meer waren.
    3. Is die bow van de evil altar goed? (verder geen directe info over geven)
    4. Als ik een master bow ergens kan kopen direct lightning aug en wat andere troep er op gooien?
     
  3. PhoeniXiaN

    PhoeniXiaN Hoi

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de harbinger is een legendary wapen, en ja, de skorm bow is een goeie bow.
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    oke das vraag 1-3 eigelijk wel.
    4. iemand nog? kweet niet of er eigelijk veel hoger bogen dan master zijn.
     
  5. PhoeniXiaN

    PhoeniXiaN Hoi

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er is een boog beter dan master... ik geloof dat het er 2 zijn, ik weet ook welke het sterkst is en welke er beter zijn, maar ik weet niet zeker of je dat wel wou weten :confused:
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    nee kijk ik zelf wel lekker ff rond, ik gooi wel ff lightning of zo op die master bow als ik die krijg en werk me wel wel naar die bow van evil altar.
     
  7. PhoeniXiaN

    PhoeniXiaN Hoi

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Mkay :) veel geluk *)
     
  8. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    hoeveel moet je doneren aan de tempel of Avo om die special te krijgen....
     
  9. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou ik ook wel eens willen weten... en waar is eigenlijk de temple of light waar je met Avo kan praten? ik ben nu wel eens benieuwd wat je dan krijgt
     
  10. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    ja precies ik weet ook niet waar de tempel of light is ..ik weet wel war de tempel of Avo is maar ik weet niet of dit hetzelfde is ....


    en nog iets anders .....hoe krijg je dat zwaard uit die steen
     
  11. PhoeniXiaN

    PhoeniXiaN Hoi

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    The temple of Avo is waarschijnlijk hetzelfde als the temple of light, omdat er maar twee zijn: The temple of avo, en The chapel of skorm. The chapel of skorm ligt te oosten van darkwood camp, en the temple of avo ligt op Hetzelfde eiland als de arena(ff de naam vrgeten :+ ) Voor the sentinus, een legendary mace, moet je in één keer 45000 doneren, maar alleen als je 100% evil bent, hoe meer good je bent, hoe meer geld je moet doneren. waarom dat is weet ik niet, maar als het goed is krijg je de sentinus, daarna als je 1 doneer krijg je 4-10 jaar van je leeftijd ingame af, als je daarna nóg een keer 1gp doneer kijrg je de titel paladin. bij the chapel of skorm moet je gewoon ff erheen lopen, naar een stad teleporteren waarna je 2 mercenaries inhuur, daarna RECALL naar chapel of skorm, en zodra er een mercenary zijn loon neemt en weggaat, opofferen. danwachten tot de ander zijn loon neemt en ook opofferen... dit kan een paar keer mislukken, maar het moet zo kunnen, als het goed is krijg je dan de Skorm Longbow.(legendary) als je daarna een dude opoffer krijg je 4-10 jaar van je leeftijd af, en als je er daarna nog een doet krijg je de titel: Necromancer.
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij de temple of Avo nu al een paar keer een beetje gedoneerd. Steeds een paar duizend. Krijg je als je op deze manier het bedrag volmaakt ook nog iets extra's? Of alleen als je het in een keer doet. Voor alleen de leeftijd hoef ik geen geld te geven...
     
  13. PhoeniXiaN

    PhoeniXiaN Hoi

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, volgens mij werkt steeds kleine beetjes doneren niet. Ik denk zelf dat je gewoon in één keer het hele bedrag moet geven, maar dat weet ik niet zeker.
     
  14. PhoeniXiaN

    PhoeniXiaN Hoi

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    "dat zwaard in die steen" heet The Harbinger, een legendary weapon. hoe je hem eruit krijg:
    De eerste keer dat je probeer om hem te pakken, kijkt het spel naar je strength attributes, daarna moet je phisique met 5 omhoog, en je health en toughness met 3, probeer het dan nog eens. en als het niet zoveel meer omhoog kan, omdat hij al maxed out is, probeer het dan ook gewoon, dan hengst je m er ook zo uit :)
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kank in vredesnaam een master bow kopen? in heroes guild voor 40k ja maar dat wil ik gewoon niet aangezien gemiddelde prijs 20k is ongeveer.
     
  16. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    weet je het cker van die 45.000
    ??
    is wel veel :p



    ik heb het net gedaan en er gebeurt nix ":confused::confused:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2004
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    dan heb je er al geld ervoor ingegooid toch?

    Weet iemand nou waar ik een stomme masterbow kan halen?
    Stom ding 8).
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  18. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    wat bedoel je met dan heb je er al geld ingegooid??
     
  19. PhoeniXiaN

    PhoeniXiaN Hoi

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    weet het zeker ja... T is idd wel veel, maar als je goed je best doe met alle quests, en boasts goed doe, en af en toen ook zonder te questen erop uit trekt, krijg je het makkelijk bij elkaar, maar je zou ook door kunnen sparen naar 85000 voor de solus greatsword :D want das ook n d0pe wapen *)
     
  20. Battle.lord

    Battle.lord ass wooper

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_Sword of Aeons_O_
    wel genaaid je zusje zegt dat je nog meer kracht krijg dan Jack of Blades..nou dus niet :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina