mijn xbox loopt nog steeds heel vaak vast als ik de aanknop indruk en het voorstukje van xbox begint dan loopt het weer vast en als ik met een spel speel dan loopt het ook vast . ik heb nog wat tips nodig om dit allemaal tegen te gaan please en please geen tijdelijke banning please ik wil het alleen weten..
Een Thread is een nieuw onderwerp zoals deze. En hij maakt er nu echt heel veel aan... dus de dingen waarin jij reageert enzo: dat zijn threads (ook wel draadjes genoemt)
Damn foppy en die fable men jezus ten eerste foppy ik weet niet hoor maar al je posts zijn nutteloos geweest, Goed zo joh!!! En tja fable men niet erg maar tja dat moet je tog wel weten!
Tips om je xbox niet vast te laten lopen? Goed de gebruikershandleiding lezen , nooit spelen... kom op nutteloos draadje...
Ik heb het gedaan en het werkte: Pak je xbox beet, schroef hem open, verwijder het moederboard en de processor. Haal daarna de cd lade eruit, en schuif die er voorzichtig opnieuw in. Doe het moederboard op de plek van de processor, en de processor op de plek van het moederboard. De videocard moet je niet aankomen. Succes !!!! Dit is een constructie fout van Micrasoft.
Tis duidelijk dat je nog geen xbox open hebt gemaakt in je leven Gewoon de xbox uit het raam flikkeren, dan sta ik er 100% garant voor dat ie niet meer vastloopt.
jullie zijn allemaal wel flauw tegen mij.. ik ben nu sinds gister member van deze vet coole site en ik had allemaal vragen die ik bijna nooit kon stellen want mijn broer en ouders zijn hier niet zo erg hadig van het beantwoorden van mijn vragen dus.. sorry. maar die zoek functie is bij mij niet erg duidelijk. ik typ iets in maar dan zoekt dit ding niet ik denk dat ik gewoon een (...) computer heb. maar sorry dat ik telkens trheads gebruik ik weet ook niet goed hoe ik dit allemaal op een handige mannier kan oplossen ik wou alleen een beetje weten hoe ik dat vastlopen van mijn xbox kan voorkomen.. want ik wordt wanhopig als ik niet op fable kan spelen en vooral als dat ding vastloopt teeerrwiiijjjjlll ik speel met fable. dag!!!!
zit er eigenlijk nog garantie op da ding, want dan kan je gwoon ms bellen en komen ze m ophalen, maken ze hem voor je en dan kan je weer gewoon fable spelen. zo simpel is het!
Hou nou maar op met slijmen. Koop een nieuwe xbox en je bent van al je problemen vast. Wat denk je nou zelf dat je als antwoord krijgt op je vraag hoe je het vastlopen kan voorkomen, DAT KAN NIET. Zelf repareren, laten repareren of een nieuwe xbox kopen zijn allemaal manieren om dit probleem te verhelpen.