ik weet niet hoor maar ik speel al vanaf de dag van release fable(zonder de cd er uit te halen), en nu vandaag haal ik het spel eruit en zitten er onwijs veel krassen op!!! verdomde microsoft
Je moet ook geen cd's heel erg lang in de Xbox laten zitten zonder te spelen, dat is sowieso slecht voor de cd's. Tenminste dat staat in de handleiding.
maar hij zegt toch dat hij het wél veel speelt, dus dan ligt 'm niet aan hem, want ik heb Fable nu ook al vanaf vorige week zaterdag erin zitten. Nu trouwens niet meer, want ik heb vanmiddag silent hill 2 gekregen
eerst draait hij niet, daarna loopt je xbox vast,nu maakt hij krassen flikker op en ga iemand anders irriteren.
of je krijgt gewoon de k*nker en je rot op. je stelt niet gewoon vragen, je stelt idiote vragen, die gewoon makkelijk op te zoeken zijn, waarbij je gelijk half xbw irriteert.
bel M$ op... persoonlijk denk k dat slurpgeit behoorlijk gelijk heeft...maarja... edit: en ga nou neit vragen wat t nummer is, dat kun je goed zelf zoeken op www.xbox.com
Fableevil, voordat je voor elke vraag 4 threads gaat openen kan je beter eerst de zoek functie gebruiken. Als dat niet lukt start dan een thread, maar eentje die wel overlevingskans heeft. Dus leg je probleem bijvoorbeeld beter uit, zorg dat je eerste post ergens over gaat. Als laatste lijkt het me in jou geval geen bezwaar op eens naar de FAQ te kijken.