1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Uitgespeeld wat nu?

Discussie in 'Algemeen' gestart door ElPresidente, 12 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik heb ook de credits geskipt en ik kon ook niet doorspelen, dus ik denk dat dat de clue is, niet de credits skippen.
     
  2. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    niet skippen enje kan rustig verder spelen :) maar weet iemand hoe ik die quests kan doen die ik niet had gedaan voor het einde?
     
  3. Kevin Masters

    Kevin Masters Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan je quest die nog open stonden volges mij niet meer doen als de aftiteling geweest is ik kan het inieder gevan niet
     
  4. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik moet zeggen, dat hele gedoe over doorspelen na de eindbaas; er is bijna geen zak meer te doen naast een beetje rondklooien. Had daar iets meer van verwacht, maar ja, je kan niet alles hebben he?
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Behalve de autosave zijn er nog 4 savegames die je kunt gebruiken om alle quests te doen, of heeft men die helemaal niet gebruikt?
     
  6. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gwoon ff de credits laten lopen, duurt ff maar als ze klaar zijn kan je op Y drukken en dan kan je gwoon verder spelen, niet dat je nieuwe quests krijgt maar je kan wel gaan k*tt*n zoals dorpen uitroeien, winkels leegroven, check de aura die je dan krijgt gheghe :)
     
  7. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah tog, gewoon iedereen die je kan inhuren inhuren en dan een raid gaan plegen op een rustig dorpje (oakvale anybody:p)
     
  8. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    weet eigelijk iemand hoe je de tavern cellar in kan bij bowerstonesouth achter de tavern ik heb fable al 2 x uitgespeeld maar hij is steeds op slot inbreken helpt ook al niet |:-

    Edit: lama ik denk dat ik t heb dat beeld bij lookout point of die schaduw moet naar bowerstone wijzen dan izzie van slot. Hoop ik...
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  9. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    en, is het gelukt, ik kan er zelf ook telkens nie in?
     
  10. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej sorry w8 nog steeds op t goede tijdstip, is iemand anders t al gelukt :confused:

    Edit: Het is al gelukt je moet ergens in de avond naar dat beeld op lookout point kijken en als je niet cker weet of hij naar bowerstone staat kun je er met a op drukken en je zult zien hij is open, hoewel er weinig bijzonders is
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2004
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Tavern kopen werkt ook niet?
     
  12. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens iemand anders opgevallen dat als je het spel hebt uitgespeeld in het hero's guild een extra deur op de kaart staat naar de *naam van dat spreukenboek*library, helemaal bovenaan je minimap. Ik kan er alleen met geen mogelijkheid komen, of is dat gewoon een bugje...?
     
  13. Makstar

    Makstar Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat t in t spel hoort. alle gangen naar de tuin zijn ook geblokkeerd
     
  14. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je veel exp. points wilt als je klaar bent moet je veel in en uit witchwood lake gaan daar komt de hele tijd zo'n trol en die is heel makkelijk voor redelijk veel exp.
     
  15. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    of dat punt abanoned road vlak bij de gevangenis waar steeds zombies respawnen met shield heb ik daar n combatmulti van 72 :p en natuurlijk tonnen exp.
     
  16. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    na welke quest is het afgelopen? want dan laat ik die quest ff open en dan ga ik eerst alle side quest keys enzo zoeken die ik nog mis
     
  17. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat word vanzelf aan je gevraagd of je eerst alle sidequest af wil maken of door wil gaan met de laatste quest.
     
  18. flyingDUTCHY

    flyingDUTCHY blaat

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    overnieuw beginnen...en dan een evil magic gastje zijn ipv een heilig boontje die er op los hakt? enz ....2 x uitgespeeld in een weekendje nu echt geen zin meer eigenlijk
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik was met een profiel begonnen om erg evil te zijn, maar ik kan dat gewoon niet :mad: vind het zieleg om zomaar mensen af te slachten of bang zien weg te rennen.

    Ben dus gewoon een grote goedzak.
     
  20. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kán niet eens evil zijn. aangezien ik veel train en bij elke vijand die ik dood (en dat zijn er heel wat) +2 good points krijg..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina