Fable is echt een geweldig spel Maar mijn vraag is waar hebben jullie vastgezeten als jullie dat hebben gedaan? Ikzelf heb hier vastgezeten Spoiler Ergens in de main quest moet je naam raden van een Demon Door en ik wist de naam maar wist niet dat je tegen de stenen aan moest slaan Waarbij ik dus de hele tijd A indrukte en echt alles met de vent die de naam wist gedaan heb
De naam was niet zo moeilijk. Ik heb hier "vastgezeten": Spoiler Ik zat vast bij de keuze na dat je de eindbaas hebt verslagen. Man, wat was dat een moeilijke keuze, uiteindelijk heb ik voor de iets wat slechtere keuze gekozen. Bij die keuze heb ik dus 5 minuten vast gezeten . Voor de rest was de game poepsimpel.
Hmm, ik heb nergens vastgezeten, maar ik moet het spel dan ook nog uitspelen. Was net in de Arena maar ben overnieuw begonnen.
Spoiler Je zus kiezen krijg je een mooiere wandschildering, heb het trouwens allebei gedaan. Gewoon terug gaan in je laatste save game en mep Jack nog een keer naar de teringzooi of doe net als de meeste mensen en speel het spel opnieuw als total evil /good
nergens vastgezeten ik heb natuurlijk ook voor de wat slechtere optie gekozen maar wie zegt eigenlijk wat slecht is?? met dat zwaard kan ik mooi de wereld redden
ik heb er idd ook vast gezeten, maar de hero save werkte niet :/ maar goed ik heb t 2x gedaan en 2x op geslagen op het zelfde profiel en ik moet toe geven de evil keuze geeft een mooier wand kleed (imo) Zou em best wel willen hebben en ik voelde me er erg schuldig om, om eerlijk te zijn.
yep laatste keuze ik heb ook echt gewoon 20 minuten zitten twijfelen... uiteindelijk heb ik jack 3 keer verslagen omdat ik de aftiteling niet liet aflopen... maar heb uiteindelijk v oor evil gekozen
aaai, wat ik nu allemaal hoor! ik ben benieuwd wat ik ga kiezen, want ben nu 100% good.........dat word afwachten.
ik speel niet voor good of evil, ik speel voor mn gevoel daarom twijfelde ik ook. want als je van te voren gaat voor good of evil. dan staat alles al vast wat je wel en niet mag en gaat doen.
zwaard is zoiezo supergoed, dus boeit me niet wat de gevolgen zijn niet dat je er veel mee kan verslaan ofzo als je klaar bent ...
Gewoon het zwaard een keer in je handen hebben is ook leuk, voor de rest vind die zwaard ook niet zo boeiend, mep toch wel in de 1000+ damage(berserk) met Murren hammer.
Spoiler Wat is nou de goede keuze en wat is nou de slechte keuze?? En wat krijg je als je die bepaalde keuze hebt gekozen??
Het verschil tussen de goede keuze en de slechte keuze is Spoiler Je krijgt de keuze of je na de eindbaas zijn zwaard wil houden of weg wil doen en met houden bedoelen we je zus dood maken , dus als je slecht wil gaan dood je je zus en houd je het wapen en als je good wil gaan gooi je hem weg en krijg je een mooierer wandschilderij
Ik heb vastgezeten bij die spy extraction missie, wat een schijtmissie is dat, ik vond het zoiezo al raar dat er geen twee keuzemissies waren (ben 100% ) Dus ik denk, dan maar een beetje boasten, dus ik opscheppen dat ik pacifist was en fistfighter. Kom ik in dat veld, word ik gewoon meteen aangevallen door die guards en dan ben ik bij die trader, moet ik constant healspells gaan lopen casten omdat die domme eikel gewoon de hele tijd guards gaat aanvallen. Heb van alles geprobeerd, 'snachts sneaken, guard uniform aan assasinrush langs alle guards en wat al niet meer. Uiteindelijk heb ik ongeveer alle guards maar neergehakt en de evilpoints maar voor lief genomen, en m'n boast akelig gefaild...
Precies op hetzelfde punt, maar om een andere reden. Ik wist gewoon dat je: Spoiler Die Ruby aan die vent moest geven. Ik zat de hele tijd met die vent te praten, en toen gaf ik maar dus niks. Toen selecteerde ik de Ruby maar met het D-Pad een half uur later, en toen was ik er eindelijk uit...