[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    dit vond ik dus ook al zeer vaag.... maar volgens mij moet je op een bepaalde manier toch wel genoeg renown kunnen krijgen al weet ik ook niet hoe...
    maar ga dat toch maar eens uitzoeken... vind het net zoon vaag verhaal als met dat dragon cliff
     
  2. c00per

    c00per Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt mij zeker geen bug. om dat maar even uit te sluiten op voorhand.

    Wat mij wel opviel bij deze quests is dat het geld bedrag dat je krijgt redelijk in verhouding staat met de wasp quests alleen de renown die je krijgt is superhoog, 750-1000+ geloof ik. ik zal wat later ook wel ff de omschrijving posten van die quests.

    Ik weet dat dit voor een andere thread is maar zou het kunnen zijn dat je deze quests kan doen nadat je het spel uitgespeeld hebt?

    FF OPROEP AAN DE MODS: ZIJN JULLIE DEZE QUESTS AL TEGENGEKOMEN EN HEBBEN JULLIE DEZE GEDAAN? thnx
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  3. nduinker

    nduinker Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Volgens mij is dat die gevangenis, anders weet ik het ook niet, want om in die gevangenis te komen ga je door een ondergrondse gang (dus misschien onder het water door) en bij die race loop je ook precies door diezelfde vierkante torens.
     
  5. nduinker

    nduinker Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    he drol waarom post je dat hier? las ik recht tegenover je zit haha _0/
    maar och k dnek het neit hier is de lucht veel rooder enzo veel onguurder maarja mischien wel he wie weet?
    sinterklaas? de paashaas? wie weet 8)
     
  6. Wuchie

    Wuchie Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil even kwijt dat ik het een fantastisch spel vind. Maar de verwachtingen die bij mij opgewekt waren door de previews waren wel iets te hoog. Had gedacht dat ik hier wel een paar maanden mee bezig zou zijn maar heb hem in 2 dagen uitgespeeld en zowat alle quests gedaan... Nu maar een keer Evil proberen!!!
     
  7. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ff offtopic: ik vind het knap dat mensen het spel zo snel uitspelen, ik ben nu al 20u bezig en heb net
    mijn mammie gered
     
  8. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar an doe je zeker alle quests?
    er zijn mensen die het in 7 uur uitspelen omdat ze alleen de main quests doen ik heb het in 15 ur uitgespeeld en heb alles gedaan maar ben nu nog bezig met alle sleutels vinden enz..
     
  9. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    jah ik doe alles, key's zoeken, demon doors, bronze en zilvere quests. trouwen huizen kopen, alles.
     
  10. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah precies zo hoort het :cool: zo doe ik het ook:p
     
  11. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    me to.:p
    ik ga nog nie alle main quest doen, tenminste, nu even nie, eerst ff alle geheimen vinden.
     
  12. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe :p

    iemand die weet waar ik precies moet graven daar op het strand met die ghost dude?
     
  13. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die weet waar ik precies moet graven daar op het strand met die ghost dude?[/QUOTE]
    Bij die stijger op het andere strand.
     
  14. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    als je zeg maar recht voor de steiger staat, dan moet je aan de linker kant graven
     
  15. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar die schat ligt van de tresure qlue's, want ik snap daar geen kont van.
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Jup, gister eindelijk de tijd genomen om het te zoeken :D
    Orchard farm. Voorkant van de schuur. tussen die pakken hooi en de schuur zelf, is een smal stukje.

    Jemoet wel alle 6 clues hebben, anders is het wardeloos
     
  17. Wuchie

    Wuchie Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook alle Quests gedaan op de 'evil' quests na dan... kan nog wel genoeg sleutels zoeken enzo en heb ook nog 1 of 2 demon doors die ik moet openen maar daarvoor moet ik eerst andere dingen aanschaffen maar ben nu aan het sparen voor een heeeeeel mooi zwaard in
    Bowerstone
    dus kan nog wel ff door hoor....
     
  18. Wuchie

    Wuchie Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat die 'assasin atack' precies is??? en wanneer dat gaat gebeuren??? en ook snap ik geen hol van die fight arena's... ik moet meer experience opdoen in Oakvale en daar zijn ze nooit bezig???????????????
     
  19. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dit zwaard:
    Dat zwaard in zon kronkelende vorm?
    ie had ik namelijk ook gekocht.. alleen ik hoefde er niet zolang voor te sparen, hij was namelijk 80.000 maar ik hook coast heb je zon spelletje waar je al 80.000 in een half uurtje hebt verdiend..
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus die ene quest met die bounty hunter niet gedaan, dus nu kan ik treasure clue 1 niet te pakken krijgen? en dus ook de hele treasure niet vinden?
    @ wunchie, twinblade/twinblades mannen hebben assasins op je afgestuurd om je te vermoorden, wil je er vanaf zijn dan moet je ze verslaan in
    - knothole glade
    - hook coast (achter bel)
    - greatwood (entrance geloof ik)
    - prison path
    -
    ps hoe zet ik een spoiler
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina