[Fable] Grey House ontdekking

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 17 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft betrekking tot Grey House en de Major van Bowerstone (Grey Lady)

    Heb nu Fable al een tijdje uitgespeelt en ben toendertijd ook met de burgemeester van Bowerstone getrouwd. Nu ben je in de kelder van de Grey House erachter gekomen dat de Lady Grey (de burgemeester) een moordenares is.

    Is er nog een bepaalde quest of iets dergelijks waarmee je haar kan laten 'oppakken' of 'vernietigen' . Het volk van Bowerstone vind het ook raar dat Lady Grey de ketting van haar zus opeens heeft, is er geen mogelijkheid om haar echte identiteit bekend te maken?
     
  2. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me ook al een tijdje af. Ik heb al geprobeerd de items te gebruiken die je vind in Grey house, maar dat kan niet. Ik dacht ook, ik lok haar mee naar de greyhouse, maar ze wil me niet volgen.
     
  3. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is ze in de evil game al dood
    en niemand maalt erom
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet aan een agent vragen oftie meegaat ofzo ? Misschien dat als hij het ziet dat hij actie kan ondernemen ofzo ? :p
     
  5. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je nie follow gebruike? moet ze verliefd op je zijn?
    bij mij komen er in het grey house alleen maar zombies uit de vloer..GEWELDIG!!
     
  6. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    er komen zombies uit de vloer, maar er is een ingang naar een kelder, daar staat het een en ander in, en ik dacht ook ergens in een boek dat je daar vind.
    Ik heb het me ook al afgevraagd.
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    kan helaas niet....
     
  8. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is héél simpel:Lady grey moet verliefd worden(je moet haar ketting vinden) dan trouw je haar en dan lok je haar mee.Hoe simpel kan het zijn :D
     
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    je kan haar niet lokken.

    of je geeft een boel bier. en dan is het nog maar de vraag of ze de reis overleeft naar huize Grijs.
    wat ik me af vraag, als ze komt te over leijden door een 'ongeluk' krijg je dan de manor en de stad?
     
  10. erik991

    erik991 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net maar haar getrouwd maar, kan haar nergens zien ik heb heel bowerstone doorzocht maar ze is nergens!
     
  11. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien moet je haar huis ingaan, dan is ze hoogstwaarschijnlijk in haar bedroom. Het is trouwens echt stom dat je niet in dat bed kan slapen, maar alleen kan ''leegroven'' er ligt trouwens een....
    silver key

    en in die 15-key kist zit een
    Katana Hiryu
     
  12. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    en in die 15-key kist zit een
    Katana Hiryu
    [/QUOTE]

    My favourite!
    Ik vind het echt schraal dat je haar niet kan confronteren met haar verleden, misschien toch maar tijd voor een spelletje 'eigen rechter' :p O-)
     
  13. Chavorox

    Chavorox SoulReaper

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak het niet moeilijker als het is...dat mens is tog een b*tch...maar is er ook niks in de kelder te vinden dat je bijv. aan haar kan geven? Ik bedoel, zoiets stoppen ze er vast niet voor niks in...
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    eej die katana uit de bedroom is die beter dan de solus blade?? en kan je ook van teefje grey scheiden zonder haar te vermoorden (ik wil niet evil worden)
     
  15. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    scheiden is 600 evil points
    vermoorden 16
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    jah??? ow das rlxt, maar ik heb een keer mn andere vrouw vermoord en toen kreeg ik meteen 600 evil points
     
  17. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Als daar geen moraal in zit weet ik het ook niet meer O-)
     
  18. studio_125

    studio_125 Guest

    lol dat is, als je je vrouw niet meer wil moet je haar vermoorden ipv van haar scheiden, PM snapt het geloof ik nog niet helemaal hoe het zit ;)
     
  19. Chavorox

    Chavorox SoulReaper

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je iemand in leven laat is het erger als wanneer je hem/haar vermoord...wat die makers ons toch allemaal bij weten te brengen he... }:]
     
  20. Zander84

    Zander84 Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm nee daar zit het hem niet in denk ik. 16 evil punten is geloof ik standaard voor een kill. En 600 evil (ik weet niet of dat met elke scheiding is of alleen met mayor) krijg je bij scheiden. Eigenlijk is het gewoon een bug of gemakzucht. ze hadden eigenlijk 1000 evil punten moeten geven als je je vrouw dood. Ze scheren gewoon alle lijken over 1 kam :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina