Nou, ik stopte dus mn halo disc (kwou alvast ff in de sfeer komen ) in mn xbox, en toen kreeg ik dat filmpje wat ik ook krijg als ik een xbox rom in een pc stop, waarna de tekst verscheen "stop this disc in your xbox if you want to play this game" is dat niet vreemd?
Dat is inderdaad een beetje vreemd . Heb je xdoos niet gemod ofzo?? Misschien helpt het als je je lens cleant of je cd even afpoetst.
ja hopelijk heb je niet je xbox gemod. maar je kan het wel proberen met een schoen doekje/t-shirt een beetje zachtjes schoon te vegen. ik deed vroeger altijd bij de psx 1 klein druppeltje water op de disc met krassen en begon zachtjes te wrijfen en daarna deed hij het weer
Toevallig dat ik dat afgelopen week ook had. Het was toen met Fable. Gewoon disc eruit gehaald en er opnieuw ingestopt, toen deed ie het weer. Wel een vet intro'tje trouwens
je moet nooit water op je discs doen dan blijven er miliscule drupeltjes water in de groeven van de cd zitten
ik zou zoiezo niets met water doen bij een xbox, gwoon ff met een klein doekje dr overheen gaan en je hebt hetzelfde effect
Bij mijn xbox gaat soms het disc schuifje niet open als ik op de knop duw dan maakt hij een raar geluid en blijft hij gewoon haken
Dit is echt een gevaletje voor de XBOX dokters van MS bel even naar dit nummer 0800 023 3894. En alles komt weer goed veel succes ermee.