Heb gisteren Fable bij de FRS gehaald. Ik heb er nu echter wel een fins.noors/deense handleiding bij waar ik geen fuck van snap. Iemand anders het zelfde? Zou ik ergens een nederlandse kunnen opvragen? Help?
er is voor zo ver ik weet geen nederlandse handleiding maar wel een engelse ( anders ben ik ook ge****d )
Een vriend van me had dit ook. Dit staat in het klein vermeldt op de dvd-box (includes English version of the game and Danish manual). Lijkt me dus stug dat je hierover kan klagen, want het staat er vermeldt. Proberen kan altijd.
Je hebt er recht op hoor, ze zullen hetzelf niet eens weten. Dna ruil je em toch gewoon voor een andere fable ?
scandinavische handleiding dit heb ik ook.... ik vind het geen punt aangezien ik het ding toch niet inkijk. Maar dit komt omdat de versie van fable die voor nederland bedoeld was allang uitverkocht is... veel meer vraag dan verwacht.... 't is ook een populair spelletje, dus dat kan wel kloppen. maar dus hebben games winkels andere versies geimporteerd die nog wel te krijgen waren.... en in scandinavie hebben ze blijkbaar fable exemplaren te over.....
Als je veel geld neertelt voor een spel, vind ik het niet meer dan normaal dat je er ook een handleiding bij krijgt die je begrijpt.