Halo 1 jump the maw.

Discussie in 'Algemeen' gestart door woolyonline, 15 okt 2004.

  1. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik halo weer eens aan het uitspelen op een hoger niveau en kan de jump niet halen, hoe hard ik ook ga ik haal de jump niet, weet iemand wat mijn probleem is, ik haal hem verreweg niet, ik mis 1 derde van de afstand gewoon!

    greetz wooly
     
  2. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is egt weird, want je moet dus gewoon springen je kan moeilijk iets anders proberen :confused: Maar veel succes ik kan je helaas niet helpen, maar ik wou ff mijn medeleven tonen :9
     
  3. shibumi

    shibumi Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op volle snelheid gaat zou je het moeten kunnen halen, ik haal het zelfs als ik zijwaarts jump.
     
  4. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me maar weinig niet gelukt :) op elk niveau. Druk je niet per ongeluk op 'X' ;) Teller op 0 als je nog maar een paar stappen richting je schip hoeft te zetten dat is pas :mad:
     
  5. shibumi

    shibumi Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik dat nooit gehad, wel had ik 2 keer nog maar 1 seconde over toen ik het had gehaald..:D
     
  6. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon keihard gassen en jumpen. Dan haal je het makkelijk. Simple as that.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat moet ik zeggen gewoon hard rijden. Op Legendary kan ik de drive halen met 45 seconden over en soms nog meer maar meestal rond de 45 secs.
     
  8. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat jullie allemaal zeggen dat ik op topspeed moet, dat doe ik ook wel, ik heb hem al uitgespeeld en weet hoe het moet. Het probleem is alleen dat ik het gewoonweg niet haal, ongeveer 6 keer geprobeerd en kom steeds evenver, en dat is niet erg ver, ik mis een heel ruim stuk. Misschien is die een fout!

    greetz wooly
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kom je uit de tunnel als je de sprong niet haalt ?
     
  10. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    op dat plateau een stukje terug rijden voor een aanloop
     
  11. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik kom niet uit de tunnel, ik volg gewoon die ruime bocht, maar als ik die helemaal goed doe scheelt het niet veel met als je gewoon boven aan dat dal staan en naar beneden rijd, wat ik gewoon niet snap is dat ik hem niet haal, de andere keren ging dit zo makkelijk en kwam ik wel uit die shortcut.

    Greetz wooly
     
  12. SalamimaN

    SalamimaN Shoopie Whoopie!!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer eens een 360 te maken in de lucht, k heb het een keer gezien op een filmpje. misschien werkt het :D . ik heb het namelijk ook nog nooit gehaald 8)
     
  13. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je een lekke band?

    Sorry voor deze nuttleloze reactie ik kon het niet laten.

    Ik vind het eigenlijk best raar, heb er nooit problemenn mee gehad, behalve als ik met de wathog goed land maar dan toch doodga......
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Snap inderdaad ook echt niet waar het aan zou kunnen liggen, wellicht is je controller kapot???
     

Deel Deze Pagina