Ik halo weer eens aan het uitspelen op een hoger niveau en kan de jump niet halen, hoe hard ik ook ga ik haal de jump niet, weet iemand wat mijn probleem is, ik haal hem verreweg niet, ik mis 1 derde van de afstand gewoon! greetz wooly
Maar dat is egt weird, want je moet dus gewoon springen je kan moeilijk iets anders proberen Maar veel succes ik kan je helaas niet helpen, maar ik wou ff mijn medeleven tonen
Als je op volle snelheid gaat zou je het moeten kunnen halen, ik haal het zelfs als ik zijwaarts jump.
Het is me maar weinig niet gelukt op elk niveau. Druk je niet per ongeluk op 'X' Teller op 0 als je nog maar een paar stappen richting je schip hoeft te zetten dat is pas
Wat moet ik zeggen gewoon hard rijden. Op Legendary kan ik de drive halen met 45 seconden over en soms nog meer maar meestal rond de 45 secs.
Ik snap dat jullie allemaal zeggen dat ik op topspeed moet, dat doe ik ook wel, ik heb hem al uitgespeeld en weet hoe het moet. Het probleem is alleen dat ik het gewoonweg niet haal, ongeveer 6 keer geprobeerd en kom steeds evenver, en dat is niet erg ver, ik mis een heel ruim stuk. Misschien is die een fout! greetz wooly
Nee ik kom niet uit de tunnel, ik volg gewoon die ruime bocht, maar als ik die helemaal goed doe scheelt het niet veel met als je gewoon boven aan dat dal staan en naar beneden rijd, wat ik gewoon niet snap is dat ik hem niet haal, de andere keren ging dit zo makkelijk en kwam ik wel uit die shortcut. Greetz wooly
probeer eens een 360 te maken in de lucht, k heb het een keer gezien op een filmpje. misschien werkt het . ik heb het namelijk ook nog nooit gehaald
Misschien heb je een lekke band? Sorry voor deze nuttleloze reactie ik kon het niet laten. Ik vind het eigenlijk best raar, heb er nooit problemenn mee gehad, behalve als ik met de wathog goed land maar dan toch doodga......