Ninja Gaiden op very hard

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jingles, 10 okt 2004.

1. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is werkelijk fenomenaal, normaal gesproken geef ik best wel snel op in met zon xbox spelletje maar ik heb deze week toch zeker wel 2x achter elkaar anderhalf uur achter elkaar gespeeld om voorbij 1 stuk te komen bij Ninja Gaiden op very hard.

Het betrof level 2, vlak voor de eindbaas moet je (op normal) tegen 4 ruiters vechten maar op very hard bleken dat er dus 8 te zijn, er leek geen eind aan te komen. Na een tijdje had ik dus een bepaalde strategie ontwikkeld, je hebt namelijk boogschutters en ruiters met speren, nu ging ik eerst voor de boogschutters, omdat je anders altijd uit de lucht wordt geknald, als die dood was en er kwamen 2 speerruiters, dan gewoon wallrunnen en die blauwe slash doen. Nou ja na 3 uur was het me toch gelukt en ik had toch wel een lekker gevoel van voldoening, temeer omdat ik nooit tijdens die 3 uur voelde alsof het spel aan het cheaten was. Ze vielen me gewoon de hele tijd met ze 2en tegelijk aan, iets wat je niet vaak ziet in zulk soort games, meestal wachten ze netjes op hun beurt wat natuurlijk nep is.

Ik ben nu bij level 5, iemand tips om die dino's makkelijk te vermoorden.

Misschien kunnen de mensen die Ninja Gaiden het waard vinden om op Very Hard te spelen hun ervaringen hier delen, omdat ik denk dat Ninja Gaiden op very hard toch wel de beste singeplayer ervaring is die je op de hedendaagse consoles kan krijgen. :)

O ja als de moderators dit topic onzin vinden, sluit hem dan maar.

2. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet Het master ninja tournament nummer 3 eens proberen te halen dat is pas moeilijk

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat het een van de beste singleplayer spellen is... niet de beste natuurlijk want dat is natuurlijk morrowind...

maar ikzelf ben maar niet aan very hard begonnen dat gaat me toch een beetje te ver... ik ben niet zo goed namelijk... ;)

4. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het beste is om alleen maar die flying swallow te doen
    (rennen + springen + Y)

ikzelf ben nu bezig ninja gadien op hard te spelen maar ik kom niet voorbij die ruiters ik gaat het zo probeeren met jouw tactiek
    :)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Uitspelen op very hard! Ik heb al een zware dobber aan 'normal' :p

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha.... normal is soms beetje irri, maar als je eenmaal hele spel op normal uit hebt gespeeld, gaat het de volgende keer veel makkelijker op normal. Miss moet je maar gwoon dooroefenen op hard

7. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm net bijna op normal uitgespeeld, nog 1 level te gaan, maar daarna ga ik toch maar tijd besteden aan een nieuw spel. ng is wel een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb, soms erg moeilijk en je moet wat doorzettingsvermogen hebben, maar het is het elke keer weer waard.

8. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ninja gaiden tijdlang veel achter elkaar gespeeld, had de moves goed onder controle. Maar heb op een moment een pauze ingelast, waardoor ik nu moeite heb het spel weer op te vatten. Maar eenmaal aan de gang... ;)

9. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het eenmaal echt doorhebt is het echt super gewoon, die black ninja's in chapter 4 en 5 zijn echt een genot om af te maken, net als zo'n ninja een steek maakt weg rollen en huppa, die grijp move erachteraan, nog je zwaardje er 1x insteken en klaar is kees.

Ik vind het alleen jammer dat er niet zoiets als een autosave voor een eindbaas bestaat, je moet vaak hele stukken lopen bij die eindbazen en dat kan wel eens vervelend worden.

Ik had trouwens bij Chapter 3 gewoon een Master Ninja rank gehaald, kan je daar uiteindelijk nog wat mee?

10. xboxer12

xboxer12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je de ticket bij level 4

ik ben bij han,s club maar ze vragen een ticket wie kan me helpen

11. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik d8 dat ge daarvoor naar muramasa's shop moet gaan. Als ge met die man praat geeft hij het ticket.

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat is niet waar, je moet per sé iets kopen daar. Koop daar dus een elixer ofzo anders krijg je de ticket niet.

13. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Of eerst naar de poster bij hans bar kijken. Dan naar die oude knakker en even lullen :)

14. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem uitgespeeld *). Wat waren sommige stukjes moeilijk zeg!

Zijn er hier nog andere die ninja gaiden op very hard hebben uitgespeeld, tis niet echt makkelijk, die 8 ruiters in level 2 kostte me heel veel moeite, ook de tanks in level 9 waren zeer lastig, die zogenaamde crab fiends zijn een drama om te verslaan en ook die arena waar je 5 keer een soort eindbaas meot verslaan was best lastig.
    Ik had trouwens ook 99,999 goud, meer kon niet, en je kan dus niet eens in 1 keer je Unlaboured Flawlessness 'maken'.

Ik heb nu een nieuw kostuum, weet iemand of dit dezeflde is als uit het Huriccane Pack?

15. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is eigenlijk wel raar. Ik kom bij normal bij alma niet verder, maar bij de master ninja tournament wel. Ik kon namelijk gewoon met het master ninja tournament beginnen.

Deel Deze Pagina