Hey guys. Ik wou eff zeggen dat ik als ware xbox gamer o.a Halo vandaag opblijf tot 3 uur s'nachts om de trailer te kunnen bekijken. Daarom wil ik van jullie weten of jullie dat ook gaan doen.
Oke misschien doe ik nu een beetje overdrven , maar misschien ga toch een klein beetje slapen tot mijn wekker om 3 uur afgaat.
Waarschijnlijk zal de server waar de trailer op staat zo overbelast zijn dat je er niet eens tussenkomt. Je kunt beter wachten tot alle Amerikaantjes weer zoet naar bed zijn gegaan, dus rond 10.00 uur. Anne
3 uur Here I come! Yep samen met me neef DeVink opblijven online, beetje messengeren beetje bF1942en gezwellig!
waiting... Ik heb nog steeds een naar gevoel in me buik zo van "Trailer voor de zoveelste keer uitgesteld" "Gamers die half levend voor hun PCtje hingen kregen ineens last van agressieve opvliegers wat tot catastrofale gevolgen leed"....ghehe BTW nog 45 Minutuutjes!
Dus wanneer die trailer online wordt gegooid ga jij slapen..??? Ik zou hem eerst gaan kijken en dan gaan slapen!! Nog 22 minuten!!