Xbox media center Enig idee wanneer dit in nederland uitkomt en hoe het gaat werken? Volgens mij moet je een pc-tv kopen ofzo. Ziet er wel tof uit iig.
Heel vet! maar hoe het allemaal precies moet werken vraag ik me af! Maar kunnen opnemen enzo zou echt geweldig voor mij zijn...
lijkt me ook erg handig, een half jaar geleden zeiden ze dat het in december uitkwam. klopt dat nogsteeds?
Komt helaas niet in Nederland uit ... ik vroeg het in het xbox forum aan major nelson (de xbox live director)
ja, eigenlijk is da ding best overbodig, al zeg ik het zelf. Tis meer iets origineels dan dat het practisch is
Hmmm dan maar met ze alleen een handtekening actie opstarten? Maar ik vraag me echt af hoe het moet werken hoor... en wat moet je nou met Instant messaging op je pc? Beetje de hele tijd letters selecteren... Maar radio op je xbox is wel heel relaxd En tv programma's opslaan (zou echt een dikke diss naar Sony/PSX zijn..) Dat met een "software" upgrade'je dat ook op de Xbox kan.
Ik denk niet dat je xbox het kan opslaan op dat harde schijfje, veels te klein. Het zou wel vet zijn als je met die link met je pc alles kan opslaan op de pc en via je xbox kan bekijken.
Hmm maar 1 tv programmatje van een half uur moet echt wel lukken hoor ... 8gb is opzich niet weinig (vind ik) Kijk voor DVD films is het natuurlijk wel aan de krappe kant...Maar ik vraag me zo ie zo af hoe alles moet gaan werken...
En al kwam hij uit in nederland, dan had je er nog niets aan. Hij werkt namelijk niet OP de xbox, maar maakt verbinding met je Media center pc. Hier hoort dan alles op te staan of opgenomen te worden. Nu zou je denken geen probleem, dus wel, dat werkt alleen op een pc met windows media center. En deze os software krijg je alleen als oem product bij nieuwe pc's. Dus je moet een nieuwe pc kopen, met media center, goedkoopste is iets van 800 euro, en dan nog die extender zodat je contact kan maken met de pc. Duur grapje zo, je kunt beter zoiets kopen. Kun je de mp3 beluisteren en foto's bekijken.
Als je hiermee een cd ript naar de harde schijf van de xbox, zoekt hij dan op interbet naar de tags. Of moet je deze zelf gaan intypen, en zit er een limit aan bestanden die je kunt overzetten, of kun je gewoon je gehele collectie erop zetten.(als het past natuurlijk )