Ik heb dus een probleem met mijn monitor het zit zo Gister heb ik een nieuwe computer gekocht die heb ik aangesloten enzo toen bleek al dat de monitor niet goed funcioneerde hij ging bij opnieuw opstarten opstand-by en kreeg geen singaal maar op zich niet erg, ik wou vandaag dus ff een drivertje downloaden in de hoop dat het dan wel goed zit maar toen ik de pc aanzetten gaf de monitor geen signaal hij ging aan maar ging gewoon op stand-by alsof de pc niet aanstond. Ik heb dus al van alles geprobeerd,Kabels gecheckt etc maar hij doet het nog steeds niet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen,dit zijn de specs van mijn comp asus moederbord 754 k8n atx cpu: Amd 64 3000 120 gb harddisk vga aopen agp 128 mb geforce fx 5200 ddr 512 mb
Hmm zoiets heb ik ook wel met me monitor... Dat als ik mijn pc opstart dat het beeldscherm blijft knipperen. Wat ik dan doe is pc uitzetten en opnieuw proberen... maar ik heb nu (denk ik/hoop ik) een bepaalde tijdsduur gevonden wanneer ik hem aan moet zetten (3sec. ongeveer) Ik weet niet of dit ook jouw probleem is, maar ik heb ook zoiets, en ik heb er nooit aan gedacht dat het mijn monitor zou kunnen zijn. Ik heb trouwens een Samsung Syncmaster 151n
mss als je de knop van je monitor langer inhoud dat ie aangaat. Ik heb dit soms ook wel maar dan trek ik de voeding achter mijn monitor eruit en weer opnieuw erin en dan doet hij het weer.
erhm ik heb dit probleem ook gehad met mijn niuewe pc dit klinkt als een voedings probleem.ff een vraagje hoe zwaar is je voeding, en heeft het beeldscherm enig teken van leven geven van uit de pc afgezien van de warning dat ie geen singeaal geeft.Zojah heeft ie wel enige teken van leven gegeven, maar zegt het beeld zoek het maar uit op het moment dat de pc wat langer draait.Dan zal het waarschijnlijk je voeding zijn.