mijn pc doet de laatste tijd heel raar, hij loopt steeds vast als ik er een tijdje op zit en de 2 cd spelers doen het niet meer. Gister deed opeens de muis het niet meer, dus ik start opnieuw op en toen was opeens de resolutie 640x480,16 kleuren,geen internet en geen muis! Ik heb nu wel de muis teruggetoverd maar wat ik ook doe de pc blijft hierop staan, ook als ik de resolutie verstel. Ik heb trouwens windows ME en het systeem herstellen lukt ook niet Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt, Kasper
Ik denk dat er verschillende dingen ervoor zorgen dat je PC het niet egt meer doet. Je kan het beste formatteren, kost wel even tijd maar dan doet ie het tenminste weer behoorlijk. Je kan ook kijken bij Controleren op fouten, of proberen te defragmenteren.
ik vrees dat het idd format c zal worden.Heb je miss een bootfloppy gemaakt in het begin ttoen ie nog helemaal 100 % was? zojah dan moet je zien te vinden en via die floppy booten.Maar voor het probleem dat jij beschijft heb ik weinig hoop
Scannen op virussen, en voor die resolutie kun je wel eens nieuwere drivers voor je videokaart nodig hebben.
Indien mogelijk zo snel mogelijk Windows ME vervangen voor XP. Me is in 1 woord te benoemen, namelijk : DRAMA!
ik wil wel windows XP maar de pc is er te sloom voor ik ga hem nu formatteren, allemaal bedankt voor jullie hulp!
Als je nog de keuze heb (vrees van niet) dan zou ik WIN98SE erop zetten. ME is een DRAMA zoals al gezegd. Voor 98SE is je bakkie tog wel snel genoeg hoop ik voor je