Echt shit, de actie is nu voorbij! (Je kreeg eerst 10 % korting met CCC) Waar zijn de spellen nu het goedkoopst?
Ik had em uitgeleend aan mijn zusje, en die kreeg een soort FRS kaartje => krijg je daar nu korting mee?
ik ging DOA3 kopen, en kreeg idd hetzelfde te horen, kreeg gelijk een frs pasje dat precies hetzelfde werkt.
sinda wanneer ?> vorige week had ik nog een Game met me CCC gehaald bij de FRS (met korting Of course)
kreeg deze week folder van CCC en daar stond dat je in september 15% korting krijgt op cd's dvds en volgens mij ook games dus mischien die gebruiken
Ha, ikke heeft een ckv pas (waarop een cjp zit). Daarmee krijg je ook 10% korting op games in de free record shop. En (het mooiste komt nog) gratis verkregen via school voor ckv.
weet je hoeveel winst die kut muziek industrie maakt daar word ik echt boos om hoor fucking 20€ voor een cd die eigenlijks ergens bij de 15€ moet zijn
In Amerika zijn ze dat al aan t veranderen. Want zoals Tooske het in MTV zei: "Waarom zou je 20 dollar/euro betalen als je buurman het voor 2 (ofzoiets) kan branden?
Ik hoorde van onze frs dat de coca cola card actie stopte. En dat ze nu dus een eigen pasje hebben. Dit schijnt echter ook tijdelijk te zijn en per 1 januari komt er weer een ander pasje.... Die kerel dacht een pepsi card LOL