Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hordo, 5 sep 2002.

1. Tha_OFFiCial

Tha_OFFiCial This My Game

Leuk Bevonden:
    0
    De trailer is inder daad wel cool;)

2. Neejoh

Neejoh Buffy-addict :P

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die hem niet goed vind? Ik had er wel wat meer van verwacht.....

3. OsIrIS

OsIrIS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik vind hem ook niet zo, had in game beelden verwacht dit is gewoon een introtje. valt een beetje tegen ziet ook niet echt buitenwerled ofzo, alleen maar zo'n gaar schip..

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Neej hoor, dat schreef ik nl. ook al...

5. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Was iedereen er nu zo zeker van dat ze al gameplay van HALO 2 lieten zien?De trailer laat wel de engine aan het werk zien maar voor een trailer MET gameplay zal je nog lang moeten wachten.]:-

6. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die filmpje net gezien en ik moet zeggen. WOW

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen kon weten dat dit het was, en niet veel meer, ik vind het zelf een pracht trailer, en denk dat diegene gewoon door het te lange wachten teveel ervan verwachte

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, is gewoon vrij saai.

9. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    * Gooit er maar eens een handig/leuk linkje tegenaan

Vind de teaser (ja dat is et :)) wel leuk, niet speciaal. Is ook niet raar, de game komt pas eind 2003 uit, misschien (waarschijnlijk?) nog wel later. Dan ga je niet teveel info geven, en al zeker geen ingame. Ik denk dat er nieteens ingame materiaal is of als dat er al is, het de moeite niet waard zal zijn.

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Kvond er echt nix aan.
    kHeb helemaal niet lang gewacht ofzo (wist pas 2 dagen geleden ofzo dattie zou komen) maar zoon filmpie boeit me echt niet. Ik snap de ophef niet. Eerst in-game beelden zien, dan praten we verder!

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    hier kan ik nou ff niet tegen he, ik vind et een erg sfeervol filmpje, en wat verwacht je nou meer van een teaser trailer?! Als je meer erover gelezen had, had je geweten dat het niet zoveel was als dat jullie verwachte

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het gaat er (mij iig) niet om of het sfeervol is, en ik verwachtte er ook nix van omdat ik helemaal niet op die teaser zat te wachten. (Hij werd me zo'n beetje opgedrongen. ;))
    Ik zeg gewoon dat dit filmpje geen indruk op me maakt omdat ik wel meer FMV's heb gezien, en dat hoeft nog helemaal nix over het spel te zeggen.

Deel Deze Pagina