halo 2 breekt records nu all 1.5 miljoen preorders

Discussie in 'Algemeen' gestart door harry potter, 19 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heben julie het all gehoort halo 2 heeft all records gebroken.
    er zijn nu all 1.5 miljoen preorders aleen in de vs all. dat halo goed zuow verkopen had ik wel verwacht. maar dit vind ik toch wel heeel veel hoor 1.5 mijoen wie had dat kunen denken.en dan zijn de preorders van europa en andere werld delen er nog niet eens bij geteld.laat staan de mensen die hem 11 november zoo kopen. dus een pluim voor BUNGIE en MS want ik vind dat ze iets klaar heben gespeelt wat nog nooit eerder is gebeurt. :)

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Las het net op gamer... Inderdaad erg goed. Zal denk ik wereldwijd op 2 miljoen zitten. _O_

Maar dit had ook in het Halo 2 topic gekund

3. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    WOWIE :) Nu maar hopen dat het allemaal waard is :) :D

4. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje overbodig topic -_- maar vraag me daarom wel af of ze het wel aankunnen, 2 miljoen games in één dag leveren :eek:

5. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk wel... Ze hebben iets minder dan een maand om al die copys te maken, dus dat zal wel lukken

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik snap dat niet heh. Iemand doet een interessante post. Deze game heeft zelfs beter verkocht dan een film in preorder ooit heeft kunnen doen. En wat krijg je.

tjee overbodige topic. Beetje nutteloos, maar wel grapig blablala. Dat schijnt hier nogal te heersen en te worden aangemoedigd. Ik vind datr jammer. Want juist dit vind ik geinige nieuwtjes. bedankt voor de post.

7. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    [ Off Topic ] idd , mee eens, dat gezeik moet maar eens over zijn, er worden al zoveel slotjes aangemaakt]]

Het is goed om te weten dat er zoveel ge-preordered zijn, dat wordt een ware veldslag live!!!

Greetz

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Leuk bericht! Kan ik weer opscheppen tegenover de mensen die geen Xbox hebben *) ;) Niet dat ik het niet geloof ofzow, maar heb je ook een bron? Vind ik altijd wel fijn bij zoiets O-)

9. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Kijk regelmatig in het Halo 2 topic, 9 van de 10 keer is het al eens gepost. Zo ook in dit geval.

Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina