[PC] The Sims 2: Show hier je huis

Discussie in 'Games' gestart door Brabus Freak, 24 sep 2004.

  1. otjeee

    otjeee De sims 2 verslaafde

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik zal kijken of ik dat kan worden
    Zal vast wel *)

    dankeje wel

    Groetjes, Otjeee
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  2. otjeee

    otjeee De sims 2 verslaafde

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Okey dankje wel

    Groetjes, Otjeee
     
  3. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm weet iemand al hier hoe dat moet? Ik neem aan dat ie ergens in een map staat... en dat je dat huis dan in de map moet zetten waarin alle andere "pre made" lots staan... zodat je hem zelf ergens kan neergooien? Who helps me out :)
     
  4. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hmm.. na al dit moois gezien te hebben, heb ik ook een poging gedaan. Vooral een mooie vorm aan je huis (lees dak) krijgen is erg moeilijk. Hier mijn eerste resultaat. (gecheat natuurlijk)
    hier een plaatje van het geheel
    [plaatje]http://img30.exs.cx/img30/7577/simsgeheel.jpg[/plaatje]
    beetje creatieve ruimte en een dakterras met bubbelbad
    [plaatje]http://img30.exs.cx/img30/8477/dakbubbelbadcretieveruimte.jpg[/plaatje]
    nog een dakterras met allemaal rommel
    [plaatje]http://img30.exs.cx/img30/6868/dakterrasrommel.jpg[/plaatje]
    een binnenzwembad voor als het slecht weer is, wat er overigens nooit is :)
    [plaatje]http://img30.exs.cx/img30/9130/binnenzwembad.jpg[/plaatje]
    een badkamer
    [plaatje]http://img30.exs.cx/img30/1449/badkamer.jpg[/plaatje]
    een slaapkamer
    [plaatje]http://img30.exs.cx/img30/6341/slaapkamer.jpg[/plaatje]
    en een (slecht ingerichtte) woonkamer + keuken
    [plaatje]http://img30.exs.cx/img30/7978/kamerkeuken.jpg[/plaatje]
     
  6. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm eerlijk gezegt vind ik het wel heeel matig ingericht... vooral die wc's :p allemaal naast elkaar... en die douches zou ik ook maar in aparte hokjes doen... maar het huis zelf ziet er zeker niet verkeerd uit :D
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Inrichting gaf ik eerlijkt gezegd helemaal niets om. Ging me om de vorm van het huis. Inrichten kan iedereen, maar de vorm van het huis is echt vele malen moeilijker. Ga morgen even opnieuw huisje maken. Beetje compacter en meerdere verdiepingen op elkaar.
     
  8. Je zal in jou huis niet bang hoeven zijn dat het toilet bezit is :D

    (nu nog een deur)
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Lol nee idd. Stel het is druk ;) Maar deuren zitten er al in hoor :)
    Even vandaag nieuw huis begonnen.
    [​IMG]
    Leuk die palmboompjes door het dakterras :) Dit was vanmorgen. Ben bijna klaar dus ga zo wel weer even plaatjes schieten.
    Hier vond ik het wel genoeg.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  10. otjeee

    otjeee De sims 2 verslaafde

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook niemand meer die er wat schrijft

    Hey er schrijft ook niemand meer in dir forum :confused:
    Maar had ook nog vraggie ik heb een 2 simmen gemaakt man en vrouw ik heb ze verloofd getrouwd enz.. nu gingen ze ontspannen op bed en ik gaf de opdracht om een kind proberen te maken. Maar toen ze klaar waren moest ze spuchen en dan zag je een gedachte wolkje boven de en dat tekentje was met een speen en een ? erboven dus mij vraag is is ze dan zwanger???????? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: 8) 8) 8) wan ze heeft al 3x gespucht :confused: :confused: dan krijg je elke dat tekentje met die speen en ? erboven...

    Greetsz, Otjeee
     
  11. otjeee

    otjeee De sims 2 verslaafde

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey weet je al hoe je dat mooie huis moet versturen??? ;) :confused: :confused:

    Greetsz, Otjeee
     
  12. RedRabbit

    RedRabbit Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer mooi spel, kan je blijkbaar super knappe dingen mee.
    Maar het gaat oh zo traag op mijn pc snik snik.
    Noghtans athlon 1400+ (256 mb ram) dus ook weer niet zo weinig
     
  13. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon even een vraagje kan je een huis backuppen? Heb nu een leuk beach house maar wil binnenkort weer eens een Format C doen maar dan wil daarna dus graag dat huis terug... Of nog beter de hele Buurt

    Wie weet waar ik die files vind?
     
  14. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je moet kijken bij c>documents and setting>jouw naam> mijn documenten.eagames>de sims 2>en daar moet ergens het bestand van je huis te vinden zijn denk ik
     
  15. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zover was ik ook al ;) Maar ik weet nu hoe het moet (nog niet uitgeprobeerd) Je moet in de game zelf een huis selecteren dan kan je die inpacken en die vind je dan heel makkelijk in die directory vervolgens kan je hem versturen en dan doet ie een auto install. En dan kan je hem als Lot selecteren dus je moet hem dan nog even plaatsen.
     
  16. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo toch maar weer eens de sims 2 gaan spelen nu ik me nieuwe videokaart heb :D Ik was al wel begonnen aan dit huis maar vandaag zeg maar redelijk afgerond...

    Ik heb een soort van luxe strandhuis gemaakt. Is weer eens wat anders dan dat groen... Het moet geschikt voor feesten worden (muziek en dansvloer op het dak en barbecue's bij het zwembad). Ik vind het opzich een redelijk leuk en geslaagd huis.

    PS nog niet alle objecten staan erin maar das ook niet super belangrijk..

    (sorry voor de kleine plaatjes kon geen grotere maken/vinden)

    Totaal shotje:

    [​IMG]

    even wat dichterbij en vanaf de andere kant waar de jacuzzi en het balkon te zien zijn:

    [​IMG]

    Het zwembad met loopbrug eroverheen *)

    [​IMG]


    Ik hoor wel wat jullie ervan vinden O-)

    Oh ja nog iets: Ik ben erachter gekomen dat je geen L-vormige zwembaden kan aanleggen.. Alleen rechthoekige... :mad:
    Of is dit iemand toch gelukt? :p
     
  17. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo hieronder mijn Flying Castle:

    Het ging eigenlijk puur om de architectorische uitdaging, erin wonen is dan ook niet aan te raden! Aangezien het spel de binnenburen als een kamer ziet en daardoor het donker laat worden. Maar vind het wel grappig; zo een vliegend kasteel :D

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe :+
     
  19. otjeee

    otjeee De sims 2 verslaafde

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Villa Bellevue

    hieronder mij Villa Bellevue.
    Natuurlijk met cheats zoals: moveObjects on/off
    motherlode
    (Buitenkant)
    Klik hier
    (Binnenkant)
    Klik hier
    Klik hier
    (Boven)
    Klik hier

    Dit huis heb ik helemaal zelf gemaakt en bedacht. Dit is het mooiste huis tot nu toe die ik heb gemaakt. en wat vinden jullie ervan?

    Groetjes, Otjeee
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    * kickkkkk (topic gevonden met de zoekfunctie)

    Ik heb ff een probleem:

    Ik heb nou een huis gemaakt, of nou ja, ik ben er mee bezig, en ik wil er een kelder in hebben. Dus heb ik zo'n fundering gemaakt en aan de binnenkant (eronder dus) ben ik gaan graven net zolang totdat er een muur onder paste. Heb ik daar eens even een supermooie Home Theatre in de grond gestamd in die kelder, doet hij het niet! En wat doet het dan niet? Punt 1. Ik heb alle voorwerpen erin gezet met 'move_objects on' want anders ging het niet. Ik heb ook een trap gemaakt. Maar nou zet ik hem op de 'leven'-stand en zeg ik dat mijn vent eens even naar beneden moet gaan om van zijn bioscoopkelder moet gaan genieten, maar blijft hij boven staan bij de trap! Trekt hij zijn schouders op en doet hij zijn hand omhoog en gaat hij verwart om zich heen staan kijken met zo'n gedachtewolkje met een verticaal streepje (oid) en een paar sterretjes erbij. Het lijkt alsof hij gewoon niet van die trap af kan komen. De trap is ook gebouwd met 'move_objects on'.

    Als iemand een oplossing heeft dan is die van harte welkom.

    Ik heb het huis opgeslagen in een bestandje zodat jullie eens even konden kijken wat er aan de hand is. Ik heb alleen geen idee waar ik het moet uploaden. Dus please: Voeg me toe op msn (danemans24@msn.com), dan stuur ik je het bestandje. Het heet ....sims2pack (als in puntje-puntje-puntje.sims2pack - het huis heet '...').
     

Deel Deze Pagina