[Fable] Anekdotes (Possible spoilers)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 10 okt 2004.

  1. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    nee Sora jij bent aan het lullen je kan gwoon een vrouw hebben zonder dat je een huis hebt hoor...
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hebt een huis nodig DavidsInter. Ik denk dat maarten=xbox bedoelt dat hij er steeds een trouwt en daarna het bos in neemt om haar daar te vermoorden.
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt een huis nodig, en hij bedoelt dat ook.
     
  4. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    mm vaag ik had gwoon een vrouw zonder dat ik een huis had...
     
  5. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik net bij de barber geweest en heb ik me helemaal kaal laten scheren (geen hoofdhaar, geen snor en geen baard meer)... zegt mn vrouw:
    "your moustache is fabulous" :D
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok, dit was de eerste keer dat ik het speelde
    ik moest dus mn moeder redden
    dus ik rag even het level door en had zo iets, ik ga lekker iedereen neer raggen in een jurk! dus ik sla iedereen neer
    kom ik mn moeder voor het eerst sinds mn jeugd tegen. sta ik daar een beetje in een dark dress.
    Tja wat zeg je dan he?
     
  7. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    gast: "I'm so scared of him..."
    ik: "hahaha"
    gast: "hahaha, you're so funny.... I'm so scared of him...aaaaaaah"

    dat was in mn evil savegame... het ene moment ben je scary, het andere moment ben je funny..
     
  8. Chavorox

    Chavorox SoulReaper

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt mijn actie, maar die van een kameraad:

    Staat midden in die grote hal bij de guild. Laat een scheet en lacht er om...-_-

    Da's ook dom, je moord eerst wat mensen uit, je komt terug, mensen zijn bang voor je. Je gaat met 1 vrouw lopen flirten en iedereen vind je weer lief...-_-
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik kom op het kerkhof ben een beetje aan het graven en de grafstenen aan het lezen
    zit er eentje bij van: Captain J. Sparow Always the wind in the back.

    Nie echt grappig maar het viel me op

    (voor de gene die nie weten wie het is het is die maffe captain uit Pirates if the Carrabian
     
  10. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    had t spel uit, als Good-Hero, kwam ik die leraar tegen in Bowerstone, met een groot hard boven zn hoofd:|...naja ik d8 lol, ik met hem te trouwen en een huis gekocht. D8 ik: toch maar ff kijken of zn man ook kan n**ken, en jahoor....alleen er stond: Do You Want To Go To Bed With Your Wife?....hmm foutje?

    PS, de man kreunde wel vaag
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    lekker dan :confused: :confused: maja ook vond ik het wel vaag: was ik in oakvale en had mn dikke Plate armor aan, komt er opeens een vent met een groot hartje boven zijn hoofd naast me staan en zegge; nice dress..... nou ik kan je vertellen dat eehh....naja, hij het niet meer kan vertellen....
     
  12. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha, ik heb die hero dolls quest al gedaan -> dan krijg je dus die JoB doll...

    nou loop ik in Bowerstone North en koop de Thunder hero doll... kom ik weer in Bowerstone South komt er weer zo'n ventje op me af of ik alle hero dolls wil collecten en die naar zn teacher brengen :confused:

    heb ff geprobeerd of ik weer via de mini-games weer poppen kon winnen maar dat ging niet door, dus geen 2e JoB doll voor mij :mad:
     

Deel Deze Pagina