Beste Leden, Ik heb een vraagje voor jullie over Red Faction 2. Is het mogelijk om offline in multiplayer tegen bots te spelen (dus een willekeurig leven, een willekeurig spelmode, net als bij Unreal Championship) En welke spelmodes/spelopties heeft Red Faction 2 allemaal? Heel erg bedankt, Lennert
ik weet er nix van /Mod Post niet zo loos! Als je niks te melden hebt post dan gewoon niets. Darkwing
Waarom post je dan??? Anyways hieronder wat gegevens: Eleven single-player levels full of first-person action Fourteen choice weapons to ace your opponents Create and manage your own bots Whopping 60 multiplayer maps! Four-player split-screen multiplayer Spel scoorde trouwens een 8.3 (bron:IGN)
Aha... lees de pu niet meer zo vaak. Kon me herinneren dat er een versie van red faction een laag cijfer kreeg
Ik heb het spel gehad en het viel mij erg tegen.Er zitten dan wel 60 maps in maar wel super kleine.Het spel speelt ook niet echt lekker,Ik zou het spel niet aan raden.
Red Faction II is een vrij vermakelijke shooter, zowel op de PS2 als de Xbox... Er zit niet veel verschil in de beide versies, de Xbox graphics zijn bijna identiek aan die van de PS2... Ik heb beide versies gespeeld, en ze spelen allebei als een zonnetje... De multiplayer van Red Faction II op de Xbox is een splitscreen multipayer voor maximaal 4 personen en het aantal bots is in te stellen... Je kunt zelfs per spelerprofiel maximaal 5 bots saven die je zelf hebt samengesteld...
als je geen beter spel weet en je verveelt kan je hem kopen, maar het spel is niet een een game waar je lang mee doet. ik heb hem niet zo super lang gespeeld maarja ik kreeg hem van me ma dus dan vind ik het niet zo erg.
Ik vind Red Faction II vooral vanwege de offline modus een aanrader... Een splitscreen multiplayer daar ben ik nooit zo kapot van geweest... Maar als je het spel redelijk goedkoop kunt krijgen zou ik hem zeker aanschaffen... Al is het alleen al via de Bio-Mod technologie waarmee je door muren kunt knallen en de mogelijkheid om hier en daar in een looprobot plaats te nemen... Via die looprobot kun je de vijand bestoken met raketten...
Ik vond het een topspel, ik snap(te) al nooit waarom TimeSplitters 2(buttspel imo) zulke hoge cijfers kreeg en Red Faction 2 redleijk lage, want ik vond dat die altijd maar moesten worden omgedraaid. Red Faction 2 heeft een leuke, mooie, redelijk lange SinglePlayer en een geweldige mukltiplayer. En er zitten bots is idd.
voor 20 euro's kan je hem bij bol.com aanschaffe, heb ik ook gedaan en gister binnegekregen tot nu toe vind ik het wel leuk, de multiplayer lijkt best veel op die van time splitters alleen hier heb je gelukkig wel een richter
Singleplayer was en is hij meer dan vermakelijk. Zeer intense actie, je krijgt zeker te weten kramp in je klauwen
Ik vond het spel een beetje grauw, allemaal de zelfde tinten, en de multiplayer maps waren nogal ongeinspireerd. Ik bedoel, zoiets zou mijn broertje ook kunnen maken. Maar maybe voor 20 euro...