[Fable] Alles over Wapens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het sterkste wapen in het spel dat je kan krijgen totdat je het uitgespeelt hebt,daarna kan je een nog sterker zwaard krijgen: Sword of Aeons.
    Dat het Solus sword langzaam is, is gewoon een kwestie van je skills verbeteren,o.a physique en speed
     
  2. Chavorox

    Chavorox SoulReaper

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow jh...(weer n zwaard...*zucht*...)

    Maja...khoorde dat je die Sword of Aeons alleen kan krigjen als je Good/Evil was (ik weet niet meer welke...good tog?)
     
  3. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Evil of good maakt niks uit de keuze die je maakt waardoor je het zwaard krijgt is wel evil.

    namelijk
    of je het zwaard weggooit of je het houdt en je zusje dood slaat
     
  4. Chavorox

    Chavorox SoulReaper

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's wel een lastige keuze dan...Maja...kep inmiddels al zo veel geupgrade en getraint dat ik dat Solus Greatsword goed en snel kan gebruiken...en daar komt bij dat ik meestal de slow time vloek gebruik, in combinatie met Thunder, als de magie op is dan eindelijk door naar een wapen, dus dan is Solus goed genoeg (zou zelfs een stok nog genoeg zijn denk ik... 8) )
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    kheb lekker mn zusje iets te hard op haar neusje geslagen en nu heb ik het zwaard...tja ik kon er ook niks aan doen, ze zag die slag gewoon niet aankomen.....ow w8.....ze was blind......
     
  6. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ik een rooie axe had gezien op die muurschildering, het gecheck dat is weer een andere axe(niet Ronok en niet Murren great axe). Had niet eens gemerkt dat die standbeeld in knotsvale glade die Murren greataxe was.
     
  7. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    kheb net ut zwaardje uit de steen getrokken :p _O_
     
  8. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik gister ofzo gedaan, ik had echt verwacht dat hij sterker was...het enige voordeel is dat ie licht is maar ik heb mn katana hiryu ook nog als ik een licht wapen wil en de katana hiryu is ook sterker terwijl je er minder moeite voor moest doen om het te krijgen.
     
  9. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    ja das waar ik heb ook die katana .... maar ik spaar gewoon alle specials:p:p kan iemand me eiguhlijk vertellen hoeveel special weapons er zijn ??
     
  10. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk maar in de 'silver key' thread.. daar staat alles keurig op een rijtje
     
  11. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net frying pan gehaald en je kan er 4 augmentions op doen. Wat is de best combinatie?? Het liefst wil ik veel damage. Mana, exp en health hoeven niet.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  12. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    kan iemand me toevallis helpen met Skorms Bow ...ik snap echt niet hoe je me krijgt .... (ik lees en probeer van alles maar nix helpt :confused:) als iemand me kan helpen zou dat mooi zijn :p
    B.V.D
     
  13. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat probleem heb ik ook...Skorm`s Bow

    Ik offer genoeg mensen op, vooral mensen die ik in huur om tegen het kwaad te vechten.
    Maar ik krijg alleen Evil Points.

    Iemand een idee
     
  14. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, als je evil bent moet je mensen rond 6 uur opofferen geloof ik. Dit zag ik ergens op internet. Het is me nog niet gelukt, maar misschien lukt het jullie
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan je het Solus Sword kopen?

    Hoe krijg je je combat multiplier hoog bij die Demon Door. Als die Hobbes er niet meer zijn in die cave?
     
  16. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    De hobbes zijn er áltijd. En solus greatsword is te koop in Bowerstone North
     
  17. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de hoogste damage die een wapen kan hebben? (afgezien van augmentations)
     
  18. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    sword of aeons heeft 550, dat is het maximum
     
  19. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei, ik zit pas op 200. ;)
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok jongens, nieuw wapen gevonden:
    De scimitar!

    hehe, behoorlijk kut wapen eigenlijk... maar goed. Hier is hoe je em krijgt
    Ga naar het bandit camp. ga ove dag slapen zodat je 's nachts wakker word. En houd dan de bandieten in de gaten, een legt zn wapen neer, deze licht dan blauw op, dan kun je em pakken. Volgens mij kun je zo ook wel een bandits cross bow krijgen. Niet dat die dingen zo sterk zijn, het is gewoon een luke toevoeging aan je wapen verzameling waar je elke dag mee rond sjouwt :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina