1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Volkoren, 13 aug 2004.

  1. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk op een helpdesk en heb dit model headset aan mijn telefoon hangen. Het mooie van dit ding is dat hij echt heel erg licht is en heel goed aan je oor is aan te passen.

    Je hangt de headset aan je oor en het oorstukje vertikaal instelbaar.
    Ook kun je het oor stukje 180 graden draaien zodat hij ook op je andere oor te gebruiken is.

    Ook de geluid kwaliteit is supper. Hij filtert heel erg goed omgevings geluid zodat andere geen last hebben van bv een ventilator die op je hoofd staat gericht.

    Ook het stukje waar de microfoon aanzit is roteerbaar en is ook nog uit schuifbaar zodat je hem heel goed voor je mond kan positioneren.

    Voor mijn werk wil ik echt geen andere headset meer want echt dit zit zo lekker en blijft ook echt heel goed zitten.

    Ben blij dat plantronics van dit model een headset maakt voor de xbox. Echt ik zweer bij dit ding en heb hem al gepreorderd.

    Ok hij kost wat maar echt het is niet te vergelijken met de headset die je nu bij een starterkit krijgt of los kan kopen. (het gaat mij niet omdat er halo 2 opstaat maar echt om de kwaliteit van deze headset)

    Must buy for me
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  2. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    He misticmac!

    Ik vind het ook een vette headset en ik heb wel vaker goede dingen over bedrijf plantronics gehoord volgens mij maken ze zelfs onderdelen voor de communicatie voor NASA maar dat even terzijde. Het volgende wat ik me afvraag is dat deze headset in vergelijking met de originele of de headset van Rainbow Six 3 natuurlijk superieur is dit komt natuurlijk door de gebruikte technieken en kwaliteit van de gebruikte onderdelen. Maar het volgende is dat voor stemoverdracht b.v. bij telefoongesprekken een minimale bitrate van 22 kbps vereist is. Als het lager word dan klinkt het onzuiver. Zoals je al wel gemerkt hebt is het praten via Xbox Live of via Voice Chat niet zo zuiver als via de telefoon (vaak vervormt de stem) dit komt door het feit dat 16 kbps gereserveerd is (van de minimale 128 kbps) voor stemoverdracht via Xbox live. Xbox Live spellen zijn zo ontwikkeld dat spelen via Xbox Live met minimale breedband verbinding van 128 kbps download en 128 kbps upload voldoende moet zijn. Dit is allemaal vast gesteld in een protocol waar ontwikkelaars aan moeten houden (dit heb ik een keer gelezen in een artikel).

    Maar om even terug te komen op deze headset, komt het er op neer dat al dat luxe en betere kwaliteit van de gebruikte onderdelen helemaal niet tot zijn recht komen puur op het feit dat de bitrate begrensd word op 16 kbps. Hij zal waarschijnlijk wel beter zitten en ziet er veel mooier uit maar of in de praktijk het geluid veel beter klinkt betwijfel ik. Dat wou ik toch even mededelen.

    Vergelijk het maar met een vette lambo die begrenst is op 50 km/h uur...
     
  3. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan heb je wel de pimp met de comfi stuff en de looks, maar toch een heel goed punt idd:) ik ga em ook ckr kopen, ik vermoedde al dat dit mega lekker zou zitten.. idd..

    Must Buy
     
  4. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wat het verschil is met telefoon en live. Maar functies als ruisonderdrukking en en dat soort zaken zijn bij deze type headsets veel beter als de standaard xbox headset.

    Maar het het grootste voordeel voor mij is het draag comfort. Het lijkt heel oncomfortabel maar dat ding zit zo ontzetten lekker je voelt hum niet zitten.
    Ook hoe je het microfoontje kan richten voor je mond. Dat is echt heerlijk met dat ding. En het gewicht zo supper licht.

    Het vervelende is dat deze niet in Europa uitkomt. Heb gisteren nog een mailtje naar plantronics gestuurd en kreeg een uur later een nette dame aan de lijn dat deze hier niet uit zal komen. Dus wil je er een aanschaffen dan zul je hem moeten importeren.

    Het klotige is dat de preorder site alleen maar voor de US is en omgelegen gebieden is.
     
  5. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk dat begrijp ik en dat mag ook wel voor de prijs. Het geluid zou misschien wel iets beter zijn maar of dat schikbarend beter wordt dat denk ik niet puur omdat de bron (in dit geval het signaal voor de stemoverdracht via Xbox Live) niet hoger gaat dan 16 kbps dus het geluid zou nooit heel zuiver klinken wat voor kwaliteit headset je gebruikt. Maar hij ziet er wel zeker beter uit en zit natuurlijk ook veel lekkerder.
     
  6. BoxWarrior

    BoxWarrior Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat Plantronics een afzetgebied als Europa negeert.
     
  7. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ben het helemaal met je eens misschien kunnen we samen met de mensen van xboxworld een soort petitie maken en die dan aanbieden aan plantronics.

    Ik dat dat er wel mensen zijn die hem willen hebben.

    Groetjes Mac
     
  8. XeoN

    XeoN Guest

    Ze zeiden dat de kleur van de headset hetzelfde wordt als de kleeur van de Xbox2.
    Klopt dat?
     
  9. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Die groene kleur van de headset is afgeleid van een Xbox "Halo Limited Edition" die in alleen in amerika uitkwam en ziet er net zo uit als de europese groene "Limited Edition" xbox eruit alleen dan met witte letters Halo op de voorkant en controller.

    Check hier en hier
     
  10. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    UPDATE:

    Ik moet terug komen op mijn eerder opmerking dat deze headset niet in de EU uitkomt zoals mij al eerder door plantronics was aan gegeven.

    Vandaag kreeg ik een nieuw mailtje:



    Beste MisTicMac,

    In antwoord op uw mail, stuur ik u de volgend informatie:
    De headset waar u het over heeft zal zeer spoedig uit komen op de Europese markt. WIj menen nog voor het einde van dit jaar maar helaas hebben wij daar voor dit moment nog geen verdere informatie over.

    We raden u dan ook aan om de site www.plantronics.com
    de site www.plantro.net
    en de site www.plantronics.com/gaming in de gaten te houden.
    Op deze sites wordt u als klant op de hoogte gehouden van de nieuwste Plantronics producten.
    De headset die op de Amerikaanse markt is uitgekomen is de Tristar headset voor gaming.

    Mocht u nog verdere informatie willen, dan bent u van harte uitgenodigd om een mail te sturen of te bellen naar: 0800 ---------

    Met vriendelijke groeten,

    Nora
    Plantronics Europa
     
  11. Kevin Masters

    Kevin Masters Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk tegelijk met halo2
    Hij lijkt me cker wel lekker zitten :cool:

    die andere standaard bij live pakketje
    gaat iriteren als je hem een lange tijd op heb.
    en 50 dollar dat is best duur maja heb ik er wel voor over :9
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  12. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind 'm echt vet alleen ik heb er geen € 50 voorover.
     
  13. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een drukte om een headset!
    maar ik vid de microsoft headset juist vreselijk fijn zitten
     
  14. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Die van jou is zeker nog niet kapot? Dat zal denk ik niet lang meer duren.. Ze zijn echt makkelijk kapot te krijgen vind ik.

    Ik verheug me dan ook nu al op deze headset (de foto hangt echt nogsteeds bij me bureau!)
     
  15. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
  16. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan van wel, ze (de makers) verkopen em zelf toch?
     
  17. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    ok thnks ;)
     
  18. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is echt gaaf, ik hoop dat hij bij de LE komt maar ikke denk van niet.

    ik ga dr anyway missch. wel 50 dollar voor neertellen, ik haat de microsoft headset :p
     
  19. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik en 2 twee vrienden van mij hebben de allereerste preorder geplaatst bij onze lokale e-plaza.. Als ze nou een gratis headset geven aan de eerste drie :p

    Kleine kans.. nog kleinere kans dattie standaard bij de LE zit.. ZIjn zoveel mensen die em preorderen en dat ding is los al 50 dollar..kleine kans.

    Hoe dan ook ik ga em kopen.. maar mayb pas in januari...Kopen van Halo2 LE en vuurwerk etc maakt gaten in je budget;) Dus weer een maandje werken voor de communicator.. Ik vind de bijgeleverde headset van MS ook butt...
     
  20. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk in een gamesshop en ik kan julie met zekerheid zeggen dat deze headset niet bij de LE edition van Halo 2 meegeleverd wordt. Nog even over de LE edition: Het doosje heeft enkel een metalic look, maar is gewoon van plastic; wel heeft het hoesje een iets andere constructie dan de normale hoesjes. Daarbij is het ook zo dat je de LE edition wel moet pre-orderen. De kans dat je er een in huis kunt halen zonder hem van te voren te reserveren is nml nihil. Winkels krijgen er maar zo'n drie exemplaren van binnen, en deze zijn (iig bij ons) al lang gereserveerd.
     

Deel Deze Pagina