ME installeren

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kappy, 19 okt 2004.

1. Kappy

Kappy koekenbakker

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net mijn pc geformatteerd maar de install cd van dr kosters werkt niet meer.
    En verder heb ik ook geen andere windows ME cd's dus ik heb geen idee wat ik moet doen :mad:
    Als iemand me kan helpen, heel graag!

2. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probeer euro's bij elkaar te sparen voor een versie van windows xp die zijn tegen woordig in prijs gezakt, anders zou ik het ook niet weten

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je had in zn vorige thread kunnen gezien dat de pc daar te langzaam voor is.
    Misschien kun je wat meer vertellen over wat niet gaat, enige foutmeldingen etc.
    Als de CD het gewoon niet doet dan zul je een andere moeten zien te krijgen:)

4. Kappy

Kappy koekenbakker

Leuk Bevonden:
    0
    het ligt denk ik aan mijn cd-speler, die werkt niet meer zo goed, hij draait de laatste tijd geen cd's meer. Maar ik heb nog een cd-speler en als ik hem daar in doe kkrijg ik de melding Invalid system disk.
    Ik hoop dat je hier iets mee kunt. En ik heb trouwens niet meer zoveel geld voor bv een nieuwe cd-speler

5. Rovak

Rovak Guest

/Mod Ik liep te blaten

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    LOL lezen is moeilijk he er is al meerdere malen genoemd dat zijn pc dat niet trekt _0/

7. Kappy

Kappy koekenbakker

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal eens kijken of dat werkt, iig beter dan niets :) Maar als iemand anders nog andere ideeen heeft dan hoor ik ze graag!

8. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    kijk of je een cd van win98 Second Edition kan krijgen en installeerd die. Win98 SE is beter dan Windows M(eer) E(lende).

9. Kappy

Kappy koekenbakker

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hebben jullie tegen windows ME? Ik vind het best een goede versie :)

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    het is zon beetje de meest onstabiele buggie windows allertijden

11. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    boeie hij wil ME instaleren dus laat hem dat instaleren (als hij ooit die cd aan de praat krijgt en/of een andere cd krijgt)

Deel Deze Pagina