Eej, ik heb me nu tog een problem ! Het zit zo; Eerst als ik een filmje (van een bepaalde game die nog niet uit is) wilde downen van een bepaalde site, of een torrent .... Dan kreeg ik altijd de file die ik downloade op mijn bureablad ... of elders (zo'n scherm dat je kan kiezen waar je het wil opslaan) Maar nu is dat niet meer ! Als ik nu een op een download link van bijv. een torrent klik ..... dan krijg ik niet meer het "Opslaan Als" scherm, maar opent ie hem meteen in de bittorent client die ik gebruik Of bij filmpjes bijvoorbeeld, wordt het automatisch geopent in Winamp ! Ik vind dit erg iri want ik kan niet niet meer het bestand zelf naar een ander sturen ofzo ! Weet iemand een mogelijkheid om de "uit" te zetten, behalve de pc opnieuw instalere K'heb btw al geprobeerd om de standaard instellingen terug te zetten .... maar dat was negatief .... Alvast bedankt, Mike
Hmmm bittorent is toch niet erg als hij die meteen gaat downen, of bedoel je dat hij de file meteen afspeelt? Dus dat een audio file meteen begint te spelen... Want als hij meteen begint te downen dan zet hij hem gewoon automatisch ergens neer. (en die map je kan je zelf bepalen bij settings enzo) Heb je al eens geprobeerd met rechtermuisknop doel opslaan op, op zo een link? Anders zou ik het ook niet weten
Hoelang heb je dit al ? Je kan proberen om het eens terug te zetten. Start --> Programma's --> Bureau accessoires --> Systeem werkset --> Systeem herstel <-- Dan moet je em op een datum zetten waarvoor dit gedoe begon. Succes !
Owk .... Maar ff kijken. @ Gangsta Ba .... ik krijg de torrent nu niet meer .... maar nu krijg ik dat ie hem meteen opent ! Ik krijg niet meer het "Opslaan Als" scherm @ The Game Master .... Ik zal dat ff proberen ! Maar ik ben nu wat aan het downloaden, heeft dat effect op die downloads ? Want ik ben niet van plan het opnieuw te doen .....
volgens mij is het zo dat bij systeem herstellen alleen systeemfiles worden teruggezet. dus als het goed is veranderd er nix aan je data bestanden. maar dit weet ik niet 100% zeker