Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik weet niet of je er een losse inverter voor kan kopen, omdat je met bepaalde aansluitingen/kabeltjes zit op de inverter en molexstekkers ed.
    Je zal denk een laserled moeten kopen en deze zelf moeten solderen of een laserled inclusief inverter.
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n aan/uit knop heb ik ook over gelezen in een tut op xbox-scene, lijkt me wel makkelijk te doen. Wat leuk zou zijn bij dat voorbeeld is dat als je gas geeft, dat er groene ledjes gaan branden, en rode ledjes als je remt, daar ga ik eens ff voor zitten }:]
     
  3. jarnoisgek

    jarnoisgek Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je bij dat groene ding op de top komen of hoe moet je die eruit halen moet je dan aan de binnekant die top erafzagen?
     
  4. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de Faq fatsoenlijk on-line of moeten we nog een keer herhalen hoe we dat doen?
    (niet dat dat erg is, maar als de tut ervoor toch al on-line staat... daar is de faq tenslotte voor :+ )
     
  5. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey

    Zijn er mensen die zulke dingen maken voor andere mensen
    Ik ben namelijk zelf helemaal niet zo handig en ik ben bang dat ik dan echt me Xbox een beetje stuk maak

    Hoe duur zou zoiets ongeveer dan zijn?
     
  6. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje tussendoor: Is het verboden om over de samsung SD616T te praten als je zo'n drive gemod hebt voor je Xbox. Wordt dat als casemod of als illegale mod gezien?
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Xbox case openmaken door middel van de 6 schroeven aan de onderkant te verwijderen. Dan kan je de jewel eruithalen dmv de diepvries- of föhnmethode. Zie ook de faq, die in een van de users sig staat.

    Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die dit doen. De prijs is afhankelijk van wat je wilt. Een globale prijslijst:
    ccfl: 15 euro
    spuiten: 10 euro per kleur

    Wat heb je er precies aan gedaan? Heb je de buitenkant veranderd, dan is het toegestaan. Wat niet toegestaan is, is puur praktijken omtrend een omgebouwde xbox.
     
  8. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik heb gedaan is, de 616T die eigenlijk gemaakt is voor de pc, geschikt gemaakt voor de xbox. dus de bios flashen, aanpassingen maken aan de binnenkant.
    ik denk niet dat het is toegestaan, daarom vroeg ik het eerst even.
    aan de ene kant is het de "normale" Samsung drive erin zetten.
    aan de andere kant loopt Microsoft inkomsten mis.
    zeg het maar, mag dit besproken worden
     
  9. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit mag niet (geloof ik) want je veranderd je xbox dan hard/software matig... En dat verstaat men onder ombouwen...
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ah op zo een manier. Nee, dat staan we niet toe.
     
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou je dan willen hebben gemod aan je xbox? Weet je ook echt heel erg zeker dat je het zelf niet gaat doen? Het is echt niet zo moeilijk. Maar misschien als ik tijd over heb...
     
  12. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ok :)
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    de jewel eruithalen staat volgens mij nog niet in de faq:eek::eek:

    korte uitleg. je maakt je xbox open, haalt de bovenkant eraf. je kunt de bovenkant een uurtje in de vriezer leggen en er daarna met een hamer(met een doek omwikkeld) op de binnenkant slaan (dus niet op de jewel!), de jewel zal eruit ploppen.

    je kunt ook dit doen: xbox weer open, bovenkant...dan blaas je met een föhn tegen de binnenkant van de case waar de jewel zit. 15 minuutjes föhnen en dan voorzichtig eruit wrikken met een schroevendraaier. als het niet makkelijk gaat, nog ff föhnen!
     
  14. Xecuter3

    Xecuter3 méééh

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    uurtje in de vriezer?? na een kwartiertje kwam die van mij er al af :D
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    hmmmz...denk dat je het best zelf kunt hoor...we zijn hier allemaal zonder ervaring begonnen. misschien hadden een paar ervaring met PC-casemodden.

    we zijn opt moment vrij hard aant werk om de site goed draaiende te krijgen met zoveel mogelijk tutorials erop, zodat dalijk iedereen het zelf kan doen:)


    Heb je dus iets speciaals gedaan en wilt het met ons delen. PM 1 van de FAQ-makers, en maak evt. een tutorial:)
     
  16. Xecuter3

    Xecuter3 méééh

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ahjoh, de eerste keer dat ik ging solderen heb ik ledjes in me controller dongles gedaan, zo moeilijk is het dus niet :p
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    HAHAHHA, schaapje!!!

    dacht al dat ik iets doms had gezegd en nu kritiek kreeg van een echte kenner;)
    nou...je naam verhult gelukkig niks.

    wrom ben je eiglijk gebanned...door die zooi met fableevil ofzo?
     
  18. Xecuter3

    Xecuter3 méééh

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    huh? het is vandaag zegmaar de eerste keer dat ik op dit forum kom, en ik word gelijk een schaap genoemd? :confused:

    (ja ;) )
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Beste case modders ... ik heb al maanden een droom om deze case mod te maken

    [plaatje]http://www.xkill.net/rcaslis/computers/Falcon/MVC-112F.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://www.xkill.net/rcaslis/computers/Falcon/2.jpg[/plaatje]

    zou dit ook voor de xbox gemaakt kunnen worden en wie kan mij helpen :eek:

    link

    greetz Fardo

    //edit hmm jammer gaat niet werken je moet een laptop HD gebruiken :eek:
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    je moet helemaal niks.

    je kunt deze mod vast wel voor de xbox maken hoor, tis alleen vrij lastig met het moederbord etc. maar je kan zelfs een xbox in een luie stoel inbouwen, dus dan is dit nog makkelijk:cool:

    ennuh...helpen? ZELF MAKEN NATUURLIJK!
    niemand van ons heeft zo'n mod ooit gemaakt, dus het zal altijd nieuw zijn. daarbij ben je handig met software, dus misschien ook wel met hardware:p

    tips en advies kun je altijd krijgen, hell, ik denk dat iedereen je wel wil helpen!*)
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina