dvd lezer te oud

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gemini NL, 20 okt 2004.

1. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee waar je een nieuwe dvd lezer voor je xbox kan halen???? :confused:

Bij mij is het zo dat mijn (thomson) dvd lezer de nieuwste spellen niet kan lezen bijv: rs3 en vooral fable :'-( .

Als iemand een nederlandse site voor me heeft waar je er een kan bestellen zeg het me dan ff.

P.S. heeft iemand anders ook dit probleem??????

2. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    jep exact hetzelfde probleem. ik wil eigenlijk ook een nieuwe xbox halen, maar
    in de winkel zeggen ze er echt niet bij wat voor dvd-drive er in je nieuwe xbox zit.
    anders moet je zo'n platinum halen :p

3. Raptiod

Raptiod ..

Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde probleem. Al spelen fable en rb3:BA weer na een reboot van me xbox. Bij een vriend van mij is zelfs zijn hele xbox gecrashed met fable :confused: Hij heeft een van de oudste generatie xboxen en het ding start niet meer na fable te hebben gespeelt, compleet vastgelopen met vreemde errors.

Mocht je nog garantie hebben op je xbox zou ik eerst even bellen met Microsoft. Het service nummer is te vinden op hun site.

Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  4. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik dus ook eerste xbox maar bij mij doet fable het wel alleen duurt het opstarten langer dan het spelen.....

5. removed-account

removed-account Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je nu een xbox koopt zit er als het goed is een samsung dvd-drive in, deze heb ik namelijk ook en ik heb nog nooit ergens problemen mee gehad _0/

6. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Probeer de volgende keer in het goede topic te posten!

Deze wordt verplaatst....

7. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die zoek ik nou ( phillips is de andere ) das de enige die echt VOLLEDIG werkt...

8. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    o srry Rinus

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nou die kan je nergens halen, maar wel bestellen op internet. Volgens mij kon dat op o.a. een Duitse site, waar je een nieuwe dvd drive hebt voor 50 euro + (hoge!) verzendkosten. De vraag is dan ook of je niet beter een nieuwe xbox kunt kopen.

10. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    @ unrealhalo: No problem!

Zelf heb ik ook een oudere Xbox en ik heb nergens problemen mee, maar wat niet is kan nog komen.

11. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon de help desk van Microsoft bellen. Mischien kan je hem opsturen en krijg je er een nieuwe in.

12. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Al geprobeerd, maar nee ze geven je niet ff een nieuwe dvd lezer van 75 euro (raar he!
    )

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Die harde schijf is nog geen eens zo heel duur voor ze, het kost alleen veel om alles te verzenden (ups haalt het op, brengt het naar de fabriek in Duitsland, en brengt het weer terug) en dan zijn er ook nog administratie kosten enz.

14. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
  15. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    stealth viper bedankt alleen ze verkopen geen smasnung dvd drive en die zocht ik juist....

16. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel samsung |:- :p

17. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb ook een eerste generatie Xbox met thompson-dvd drive....is wel al een keer vervangen, maar geen enkel probleem met games afspelen gehad...een vriend van me heeft ook een 1ste gen. zelfde verhaal, maar wel de originele drive en ook fable gespeeld....ik denk ook eerder dat het probleem softwarematig is en niet de drive....
    ik zie dat ze bij de duitse site ook een philips verkopen trouwens....

18. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    neee het ligt niet aan de cd want bij rs3 heb ik die twee keer geruild en met fable een keer omgeruild...

19. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij blijft Project Gotham Racing 2 best wel vaak hangen (fijn als je het op live aan het spelen bent :mad: ), maar fable heeft nog nooit gehangen bij mij. Het is een heel vaag probleem.

20. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    vlgens mij heeft de xbox wel meerdere 'vage' problemen die denk ik aan het moederbord ofzo liggen

Deel Deze Pagina