Splinter Cell 2 CalibratieProblems

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dakuhr, 23 sep 2004.

  1. Dakuhr

    Dakuhr I Own U

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, :'-(

    Ik heb een vet gaar probleem met pandora tomorrow, als je in het multyplayer menu bent hoor je in elke hoek van het beeldscherm een witte vlekje/puntje te zien(als je kijkt weet je wat ik bedoel). Maar ik zie alleen de 2 puntjes in de bovenste en onderste rechter-hoek |:- . Ik heb Xbox gebeld en die wist het ook niet. Heeft iemand hier ooit van gehoord??? :confused:

    Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt, ik hiervoor ook een andere xbox gehad en daar had ik dat probleem niet mee. Ik heb de kabels al gecontrolleerd maar daar zag ik ook niks geks behalve uiteraard onze ergste gamervijand--> stof. Maar dankzij mn moeder valt die stofhoeveelheid wel mee.

    Maar zonder gekheid ik word hier helemaal gek van |:-

    Ik hoop dat iemand weet wat te doen, je kan het ook emailen naar mij naar dakuhr@hotmail.com

    Dag _0/

    en trouwens het kan zijn dat ik calibratie ofzo verkeerd heb geschreven :eek:
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    hoi, :)

    volgens mij komt dit probleem bij heel veel mensen voor. vooral bij iets oudere TV's. het enige wat misschien helpt is het veranderen van het beeld in het hoofd menu bij options kun je letterbox, breedbeeld en normal kiezen ofzo.

    maar zo erg is het toch niet, je leert er wel mee leven (toch...).
     
  3. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai :9

    Ik heb nog nooit van het probleem gehoort. Ik denk dat het aan je TV ligt want de Xbox zend niet zo snel zo`n signaal uit.
     
  4. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, het ligt aan je TV, ik heb dit zelf ook en het stoort eigelijk alleen in het menu. verder heb je er in het spel weinig last van want dan merk je niet dat er iets is afgeknipt.
     
  5. Dakuhr

    Dakuhr I Own U

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0

    :confused: Maar ik heb een best wel nieuwe Fielips(Philips)Breedbeeld-T.V. *)
    Nou dan weet ik het ook niet, ik kijk wel of ik de met de tv van beneden kan switchen *) breedbeeld is toch niks :{ want dan is sam fixer een raar klein dik manneke 8) (ook al stel je je xbox goed in).

    Als iemand anders nog een andere ingeving heeft?? _O_

    Tot nu laters alligators _0/
     
  6. Dakuhr

    Dakuhr I Own U

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    HEEFT IEMAND EEN IDEE?? het ligt niet aan mn tv ik heb al een andere xbox geprobeerd en daar ligt het niet aan
    :'-(
     
  7. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, en als het nu eens van het spelletje zelf afhing ?
    Zou het probleem niet aan het spel liggen ?
     
  8. Dakuhr

    Dakuhr I Own U

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik betwijfel het want ik heb het met hetzelfde spel op een andere xbox gedaan maar dat was goed, maar ik zal het toch even met een ander splinter cell proberen :)
     
  9. Dakuhr

    Dakuhr I Own U

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    nou nou ik ben er zelf achter gekomen het lag aan dat 50hz en 60hz
    ik heb hem gewoon weer op 50hz gezet terwijl het een best nieuwe tv is van philips, maar ja. Het is nu weer goed *)
     

Deel Deze Pagina