In spysweeper heb je toch zo'n knop met een geel driehoekje met een uitroepteken erin. Maar als ik er op druk zie ik dit: Spysweeper opent zich vanzelf als er hier een bij is gekomen. Maar ik weet niet waarop ik moet drukken want er staat geen tekst op die knoppen. Weet iemand waarop ik moet drukken? Ik heb Spysweeper 3.0 en ik heb hem net herinstalleerd, maar het had geen effect.
Is er niemand die weet waar dit alles voor dient? er staan nu nog meer sites bij, maar ik weet niet wat ermee moet doen.:{
Ja, ik heb het ook, iedereen heeft het. Het is een beetje een vaag iets. Ik weet alleen dat de rechts deselect all is, die daarvoor select all en de andere 2, verwijderen zijn, nouja dat je de melding niet meer zit. Het is idd een beetje vaag.
Ah mensen ik heb het gevonden. knop 1 = verwijderen knop 2 = met rust laten maar uit de lijst verwijderen knop 3 = selecteer alles knop 4 = deselecteer alles Bovenaan staan dingen die bij het opstarten van de pc ook worden opgestart (sp.exe is bijv. een trojan heb ik ontdekt). En eronder staan sites die bij mijn favorieten zijn gezet. Daar komen sites te staan die zonder dat ik het weet bij favorieten worden gezet, maar ook de sites die ik zelf bij favorieten heb gezet komen daar te staan. Die kan je dus het beste alleen uit de lijst van spysweeper gooien, want ik verwijderde ze per ongeluk en toen was een groot deel van mijn favorieten weg.
Je kan hem trouwens ook gewoon niet laten laden bij opstarten, dan heb je dat gezeur als je je pc opstart niet elke keer. Minimize-->klik op spysweeper icoontje rechtsonder met je rechtermuisknop--> en dan zie je 't vanzelf.