[Probleem] spysweeper

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Matrix, 25 jul 2004.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    In spysweeper heb je toch zo'n knop met een geel driehoekje met een uitroepteken erin. Maar als ik er op druk zie ik dit:

Spysweeper opent zich vanzelf als er hier een bij is gekomen. Maar ik weet niet waarop ik moet drukken want er staat geen tekst op die knoppen. Weet iemand waarop ik moet drukken?

Ik heb Spysweeper 3.0 en ik heb hem net herinstalleerd, maar het had geen effect.

2. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Is er niemand die weet waar dit alles voor dient? er staan nu nog meer sites bij, maar ik weet niet wat ermee moet doen.:{

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hier had ik ook de hele tijd last van
    best irri
    ben maar ff overgestapt op ad aware

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb het ook, iedereen heeft het. Het is een beetje een vaag iets. Ik weet alleen dat de rechts deselect all is, die daarvoor select all en de andere 2, verwijderen zijn, nouja dat je de melding niet meer zit. Het is idd een beetje vaag.

5. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja idd, het zijn er nu al veel meer dan die 3 op de screenshot.

6. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ah mensen ik heb het gevonden.

knop 1 = verwijderen
    knop 2 = met rust laten maar uit de lijst verwijderen
    knop 3 = selecteer alles
    knop 4 = deselecteer alles

Bovenaan staan dingen die bij het opstarten van de pc ook worden opgestart (sp.exe is bijv. een trojan heb ik ontdekt).
    En eronder staan sites die bij mijn favorieten zijn gezet. Daar komen sites te staan die zonder dat ik het weet bij favorieten worden gezet, maar ook de sites die ik zelf bij favorieten heb gezet komen daar te staan. Die kan je dus het beste alleen uit de lijst van spysweeper gooien, want ik verwijderde ze per ongeluk en toen was een groot deel van mijn favorieten weg.:mad:

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem trouwens ook gewoon niet laten laden bij opstarten, dan heb je dat gezeur als je je pc opstart niet elke keer. Minimize-->klik op spysweeper icoontje rechtsonder met je rechtermuisknop--> en dan zie je 't vanzelf.

8. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De spysweeper 3.2 is er.:D

Deel Deze Pagina