Halo 2 Trailer Zonder Wmp9.0!!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door maximus, 5 sep 2002.

1. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik geen Windows XP en kon dan ook de trailer niet bekijken met Windows Media Player 9.0!Na enkele vertrouwde site's na te zien vond ik toch een link van een Quicktime 6 versie.Zit je in dezelfde problemen ga dan als de bliksem naar www.xbox365.com Je kan daar via het nieuwsbericht een mirror site vinden met de trailer in alle vormen en maten.In game gameplay is er niet te zien maar als dit de nieuwe engine is voor Halo 2 gaat het wachten zeer lang worden.8) 8)

2. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps,foutje!!!!!!!!!De link staat op www.officialxboxmagazine.co.uk Klik op het nieuws bericht 'Seen it yet' dan op de link 'here' en dan op 'mirror sites'.SORRY:confused:

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    halo.bungie.org heeft ook veel mirrors

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    khad em vanmorgen al gelijk gedownload op quicktime formaat

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    over 1 week zeggen ze weer dat er over 25 dagen een nieuwe trailer komt . dit is alleen om je lekker te maken (ze mogen het wel maar....)

7. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wat suf zeg, ik heb Windows XP, en ook hier werkt ie niet. Moet ik dus een BETA versie van de mediaplayer installeren.. want versie 9 is dus nog beta volgens MS.. Nou, een beta versie hoef ik niet hoor.. lekker handig zo.

(edit)
    alle alternatieve files/sites die ik bij bungie aangeklikt heb tot nu toe werken dus niet. En die irritante login bullshit bij fileplanet sux ook bigtime! AARGH! =( Hoe moeilijk is het om een werkend filmpje online te zetten?!!

(edit)
    ik geloof dat ik nu een quicktime filmpje binnenhaal, maarja, dat is ook al zo'n lastig formaat.. Hopen dat ik iig iets ga zien van Halo2.. :)

Laatst bewerkt: 5 sep 2002
  8. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen XP maar heb wel WMP 9. Je kunt hem op de microsoft site ook downloaden voor windows 98. :)

Met dank aan de vader van Flamingo!

Laatst bewerkt: 5 sep 2002
  9. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Met dank aan de vader van Flamingo! [/B][/QUOTE]

Dat bedoel ik!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina