1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Trouwen, sex en koters.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 9 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar houd lady grey van bad boys, toen ik extreem evil was hadden we 1x sex gehad, toen ik de volgende keer terugkwam van een slachting(rode bar is werd een klein stukje minder), toen wou ze helemaal niets van me hebben zelf een zwarte roos ontvang ze alsof het shit is.
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ahwell...
    Ik heb betere dingen te doen dan ee nrijk wijf te doen. ik moet namelijk nog poppen verzamelen!

    /edit
    ok dat klinkt behoorlijk verkeerd....
     
  3. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu klinkt het behoorlijk gay }:]
     
  4. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een paar vrouwen en al vele malen sex gehad, maar ik wou toch es wat anders:) dus ik met zo'n man getrouwd, en we hebben vette sex gehad8)
    en kmoet zeggen dat ik 't met een man veel geiniger vind dan met een vrouw|:- (in 't spel dus;) 8))
     
  5. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Geiniger? :p
    Wat is het verschil dan precies?
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    van voor of van achter (van links naar rechts van voor naar achter van links naar rechts zoals in het liedje!)
     
  7. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    idd:)
     
  8. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    EFFE een vraagje. Wat ik ook doe, die vrouwen willen alleen maar trouwen. " would you be keen te give me a wedding ring" "NEE". Kan ik hier wat aan doen. Ik heb het zelfs bij mannen geprobeerd :eek:

    Een maagd die 30 is :p
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Je moet eerst met ze trouwen voordat je sex kunt hebben. Ook moet je een marital house vrijhebben (een huis dat je niet te huur hebt gezet). Om te trouwen moet je ze een wedding ring geven.

    Geen sex voor het huwelijk, daar zijn ze heel streng in bij Fable :+
     
  10. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe trouw ik met die kapster?? ik heb haar een ring gegeven, en het hartje is nu geel. normaal bij een vrouw dan praat ik tegen haar, en dan wordt er gevraagd: 'will you marry her' ofzoiets. bij haar wordt er steeds gevraagd doe you want to trade??? arghhh!
     
  11. wildcard

    wildcard Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    kapster trouwen...

    Ik heb hetzelfde probleem.... normaal gesproken staat er bij zo'n meisje of je met d'r wilt trouwen, en hier staat gewoon of je wilt traden... kan ze je weer een leuk kapsel geven.... Als je dit meisje wel kunt trouwen, hoe dan?
    Ik ben een good guy in fable, dus ik heb geen zin om met grey te trouwen, arrogant wijf..... en heel veel vrouwen hebben zo'n verschrikkelijke ordinaire stem, brrr..... maar deze kapster is wel netjes..... hihi....
     
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    K vind het heel raar dat je alleen als je het huis dat oorspronkelijk te koop staat koopt kan trouwen, als je een andere koopt (doordat je de eigenaren hebt gekilled) dan zeggen ze nog steeds: we need a house to live in. Gare zooi.
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    je loopt op de kapster af, geeft haar een ring, klikt op (A) kiest voor niet traden
    dan krijg je een trouw melding
     
  14. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    In de bloei van mijn fable-leventje :D hoefde ik alleen maar ergens binnen te lopen en echt iedereen werd verliefd (behalve die losers van een guards). 8)
     
  15. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dat trouwen is me al gelukt en vrouw naar bed lokken ook maar als ze bij bed is rent ze gelijk weer weg, ben ik te eng ofzo :confused:
     
  16. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook, bright will user pakkie an.. Ff bij wijffies staan, en ze g**len meteen opje :p...
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    @ XlordVolgens mij staat het in de start post ook, maar je moet je vrouw klemduwen in de hoek (hoezo vrouwvriendelijk :+) Dan kan ze niet weglopen/wegrennen en kun jij je zin krijgen :9
     
  18. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook met die lady grey trouwen maar ik kan die ketting van haar nergens vinden?
    waar kan ik die wel vinden.
     
  19. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet daadwerkelijk met alle roddelstantes in bowerstone north praten, je hebt er waarschijnlijk 1tje gemist. Bij mij was 1tje achter een deur blijven staan in de giftshop en 1tje ergens in iemands huis 1ste verdieping, zocht me helemaal rot naar dat laatste ventje. Maar als je ze allemaal heb gesproken, kun je weer met lady grey praten, dan vraag ze of je die ketting voor haar wil zoeken.
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, ik heb toen een deur moeten inslaan omdat iemand daar achter in een huis zat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina