ik had een vraagje zijn er op de xbox spellen als Age of empires of red alert2 enz... ik weet niet meer hoe dit genre heet dus..kan iemand mij helpen! alvast bedankt Eagle4
dat zijn rts spellen, en die vind je nauwelijks op consoles aangezien zulke spellen lastig te besturen zijn met een controller. er zijn echter wel een paar voor de xbox volgens mij. er was iig iets met goblins, maar misschien moet je even met google zoeken naar "rts game on xbox" ofzo edit: blijkt maar weer dat mensen sneller dan mij kunnen type
Je zult inderdaad niet snel RTS games vinden op de xbox. Aangezien RTS games niet goed samen gaan met een controller. De muis en keybord zijn daar uitstekend voor weggelegd.
ik heb ff wat research gedaan enne er is nog een spel.. Kingdom Under Fire: The Crusaders maarja ik had eigenlijk gehoopt dat wat meer bekendere RTS spellen op xbox zouden zijn warcraft ofzo of AoE of red alert... niets aan te doen bedankt voor de info iig Eagle4
en Full Spectrum Warrior natuurlijk, dat is ook strategie! *alleen geen RTS met steden bouwen en dat soort onzin*
Je vraagt of er bekendere spellen op de console uitgebracht zijn. Op de ps 2 is AoE uitgebracht, alleen ziet die er niet uit en speelt het voor geen meter, dus kun je toch beter op de pc rts games spelen. Rome total war is een echte aanrader.
Die Goblin Commander is gemaakt door ex-blizzard gasten, en 't schijnt de beste RTS te zijn op deze generatie consoles...