Fight Night 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door Egamer, 20 okt 2004.

1. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    EA heeft dus Fight Night 2005 aangekondigd.
    Wat zijn jullie verwachtingen? Ik verwacht zeker nieuwe moves, kicks.
    Maar ik hoop echt dat deze game Live gaat, want we hebben geen enkele Boksgame op de Xbox..

Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  2. nnex

nnex just NNEXĂ­ng it,baby

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben geen box games inderdaad, alleen een handje vol boKS games *lol*

3. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar fightgames met allerlei stijlen, vind ik leuker :D. Of is er ook sprake van kickboxen?

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949

Kicks in een boxgame?

5. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou jongens niet zo nors reageren op elkander, voordat de boel escaleert. laten we het niveau een beetje op pijl houden he. fight night 2005: nee er komen geen eerdergenoemde 'kicks' in voor. degene die nog zo'n domme opmerking maakt geven we een vote 'kick' ahaha. oke genoeg gekkigheid. weet iemand al iets over nieuwe zogenaamde 'gameplay' elementen. gameplay is geen nederlands woord dus vandaar de aanhalingstekens.

peace tim

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    er is nog totaal niets over Fight Night 2005 bekend behalve dat ie rond maart/april 2005 zou moeten komen

7. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Ik meen dat EA op de E3 2004 bekend heeft gemaakt dat deze game via Live te bespelen is.

Verder ben ik niet echt blij met dit spel, de knuppels van mijn controller reageren niet meer zoals ze voor Fight Night 2004 deden :{ . Af en toe kan ik tijdens RS3 niet op volle snellheid lopen terwijl ik de knuppel wel helemaal indruk.

Maar FN 2004 is zeker een schitterend spel en ben zeer benieuwd hoe ze dit gaan verbeteren.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    FN2004 was op de ps2 ook al online dus ik dus ik ben er van overtuigd dat deze FN2005 via xbox live gaat.

Ik vond zelf FN2004 een heel leuk spel wat alleen te weinig replay waarde had.Was je een keer nummer 1 van de wereld dan heb je het wel gezien en heb je niet zo snel zin om een nieuwe career te beginnen

Deel Deze Pagina