madcatz mc2 (niet de micron) en de williams zijn allebei erg fijne stuurtjes, maar het is vooral voor de fun en meer niet....je rondetijden worden absoluut niet sneller...eerder trager....het grootste nadeel is dat op geen enkel stuur een memorycard aansluiting zit en je er dus op live niet zoveel aan hebt...tenminste ik vind het altijd wel leuk om even te babbelen. De madcatz mc2 had een model waar dat wel bij was (speciaal voor de Xbox dus), maar die is van de markt gehaald (????), je hebt nu alleen een universele die zowel op de cube, ps2 en de Xbox kan....ook ondersteund de Xbox geen force feedback, waardoor je nooit het realistische tegensturen ervaart, wat de PS2 wel heeft. Alleen de trilfunctie werkt.
Ik heb met allebei de sturen een hele tijd gereden en ik vind de MC2 met kop en schouders boven de williams uitsteken....het gas en rempedaal is even wennen omdat het vrij hoog staat, maar het stuur zit heerlijk op schoot of is heel goed vast te zetten op je bureau....
bij www.psxshop.nl verkopen ze de mc2. het plaatje is van de Xbox versie, maar die hebben ze NIET. als je deze besteld krijg je de rode (universal), er zijn meer winkels die het verkopen...als je het wilt doen ga even zoeken want psxshop is duur....
Laatst bewerkt: 21 okt 2004