Stuurtjes voor de Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ProXi, 20 okt 2004.

1. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me laatst af of er ook stuurtjes voor de Xbox zijn
    Ik zie dat eigenlijk nergens in de winkels en ik heb het ooit 1 keer ergens op internet gezien maar verder ook niet

Bestaan die stuurtjes er voor de Xbox?
    Zo ja waar kan je die halen en welke moet je dan eigenlijk hebben en hoeveel kosten ze.
    Heeft iemand ervaring met zo'n stuurtje en was die beetje positief?
    En ondersteunen alle racespellen (nieuwe en ouden) ook een stuurtje?

Hoop dat iemand mij hier wat meer duidelijkheid over kan geven

Gr,
    ProXi

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm kijk eens bij hardware op deze site daar staan al 2 stuurtjes, als je daar op klikt zie je niets maar wel aan de rechterkant een link naar de website. Misschien vind je hier nog wat informatie, of kijke eens op www.xbox.com onder hardware! Volgens mij kun je er ook 1 bestellen op www.bol.com!

greetz wooly

3. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou 'ns bij lik-sang.com kunnen kijken. De controllerpoort van je Xbox schijnt een omgekeerde USB aansluiting te zijn, dus kan je daar ook een bestaand logitech PC stuurtje op aansluiten. Misschien is er iemand die weet of dit werkt bij bv. Burnout 3 of PGR?

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Bij de meeste Dixons' hebben ze het Wiliams F1 stuurtje in de vitrines liggen. Samen met de Madcatz MC2 zijn dit de beste stuurtjes verkrijgbaar.

Maar ik zou je eigenlijk geen stuurtje aan willen raden. Het racet niet gemakkelijker, vastzetten is vaak een probleem en het voelt niet echt aan. Mij is een stuurtje in ieder geval erg tegen gevallen!

5. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Oke
    ja ik vind racen met de Xbox controller echt super relaxed eigenlijk
    Maar ik dacht met een stuurtje is misschien nog veel leuker
    Maar als meer mensen het met jou mening eens zijn dan moet ik het misschien toch maar even vergeten

6. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan Biscuitje alleen maar gelijk geven, hier staat een Williams F1 stof te happen. Leuk voor de heb, maar na de eerste week (misschien 2 weken) speel jer niet meer mee.

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    @Biscuitje en DutchBastard. Jullie hebben duidelijk de Logitech Driving Force Pro nog nooit uitgeprobeerd. Is dan ook wel niet voor de Xbox te krijgen, maar dat stuurtje is zo hemels dat ik zeker weet dat je wat anders zou zeggen na het spelen van bijvoorbeeld GT4 met dit stuur.

Daarom hoop ik ook (ookal zal de Force Feedback functie niet werken) dat het stuur met mijn toekomstige PS2 <> Xbox converter zal werken. Ben bang van niet though, of iig niet lekker.

8. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Bestaan er ook stuurtjes zoals die in n arcade kast zitten. Ik heb al n paar keer in zo'n sega rally ding gereden, graphics enzo zijn natuurlijk niet zo realistisch. Maar dat stuur stuurde echt zoals een normale auto, heel zwaar je kon ook niet zomaar met 1 hand rijden alleen als je veel kracht opzet. Het zal wel raar zijn want als je hem dan vast maakt aan je bureautafel dan gaat je tafel 360 graden maken ipv je stuur maar bestaan die dingen of zijn ze nog niet zo ver..

9. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    madcatz mc2 (niet de micron) en de williams zijn allebei erg fijne stuurtjes, maar het is vooral voor de fun en meer niet....je rondetijden worden absoluut niet sneller...eerder trager....het grootste nadeel is dat op geen enkel stuur een memorycard aansluiting zit en je er dus op live niet zoveel aan hebt...tenminste ik vind het altijd wel leuk om even te babbelen. De madcatz mc2 had een model waar dat wel bij was (speciaal voor de Xbox dus), maar die is van de markt gehaald (????), je hebt nu alleen een universele die zowel op de cube, ps2 en de Xbox kan....ook ondersteund de Xbox geen force feedback, waardoor je nooit het realistische tegensturen ervaart, wat de PS2 wel heeft. Alleen de trilfunctie werkt.
    Ik heb met allebei de sturen een hele tijd gereden en ik vind de MC2 met kop en schouders boven de williams uitsteken....het gas en rempedaal is even wennen omdat het vrij hoog staat, maar het stuur zit heerlijk op schoot of is heel goed vast te zetten op je bureau....
    bij www.psxshop.nl verkopen ze de mc2. het plaatje is van de Xbox versie, maar die hebben ze NIET. als je deze besteld krijg je de rode (universal), er zijn meer winkels die het verkopen...als je het wilt doen ga even zoeken want psxshop is duur....

Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  10. pmmeke

pmmeke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de mc2 en er zijn ook nadelen. De schakel flipper rechts was al na 1 dag kapot (gebruik ik toch niet maar soit) en het stuurstang beweegt teveel op en neer en de stangkoker. Dus niet het stuur beweegt maar waar de stang van het stuur vastzit in een soort stangkoker. Dat zit vast met 4 vijzen en die kan je amper aanspannen en na 1 dag zit dat al terug los.
    De instelbare gevoeligheid (duurt slechts 3 seconden om bij te stellen) en de leds zijn dan terug een zegen en is heel goed. Het stuur is niet slecht maar ik denk eraan om eens een trustmaster force GT speciaal voor xbox te kopen om te kijken of dat steviger is.

11. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Geen force feedback?!?
    How could they |:-

Deel Deze Pagina