Ik heb hem vandaag bij de Gameshop in Den Haag gekocht en hierbij dan een kleine impressie;
- GFX; Tsja wat zal ik zeggen. Ik zat niet echt van "wouw wat ziet dit er vet uit" al hoewel de characters zelf er wel ok uitzien. De drawdistance is redelijk maar er hangt wel de welbekende mist. Maar op het moment dat je met z'n tientallen op elkaar aan het inmeppen bent dan let je er ook niet echt meer op.
- Gameplay; Ik heb er nog niet echt lang achter gezeten maar het is in ieder geval Hack&Slash met behoorlijke RTS elementen. Er zijn in totaal 4 campaigns (2 met de goede kant en 2 met de duistere kant) waarvan je er 2 moet unlocken. V.w.b. de RTS elementen je kunt tussen verschillende soorten troepen switchen (Melee, Archers, etc.) en die peletons opdrachten geven om zo bijv strategisch overwicht te krijgen. Je bent zelf de aanvoerder die wordt bijgestaan door 2 officers. Die officers kun je als je skillmeter vol genoeg is speciale moves laten doen. Het is bijv. erg vermakelijk om te zien hoe een van je officers met zijn Megahamer pirouetjes draait tussen de vijandelijk troepen door.
- Tussen de gevechten; Als je klaar bent met een missie kom je weer terug in een het basiskamp waar je missies krijgt en je jezelf / troepen / officers kunt upgraden/nieuwe wapens geven/special moves geven.
Dus tot nu toe heb ik nog een beetje gemengde gevoelens erover maar meer naar het positieve dan naar het negatieve.
Grootste pluspunt tot nu toe; het knokken is echt intens en zeker vermakelijk
Grootste minpunt ontbreken; tussen de missies door ontbreekt het een beetje aan sfeer. Geen filmpjes die het verhaal echt op gang houden en het ziet er erg karig uit.
Laatst bewerkt: 28 okt 2004