[Fable] dirty disc problem

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dokter Gonzo, 10 okt 2004.

  1. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpjes wegklikken kan toch gewoon met Y ?
    Maar hoezo zou je ze wegdrukken verhaal is mooi :)
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee ik bedoel die Lionhead logo's en Big Blue Box dingen... :9


    Maar hij doet het volgens mij al weer goed...
     
  3. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    de intro filmpjes kunnen idd niet weggeklikt worden als je je xbox uit hebt gezet zonder op de juiste manier het spel af te sluiten.

    @snIz. dat heb ik ook, en niet af en toe maar na elke ingame filmpje en als er dingen geladen moeten worden zoals: praatscenes, items uit een kist die geshowt moeten worden. gaat allemaal helemaal niet vloeiend. en als ik uit het start menu kom en gelijk wil verder lopen, loopt het hele spel vast
     
  4. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem. XBOX is teruggekomen van reparatie, en heb sindsdien Madden NFL en Fable gespeeld, beiden met een dirty disc probleem. En ook het introfilmpjes probleem. Vooral bij Fable is dit erg matig, aangezien je gewoon hele uren kwijt kunt zijn. Heb de games ook besteld bij gcshop.nl, maar denk niet dat dit een oorzaak van het probleem is. Waarschijnlijk kan mijn oudere XBOX-drive (XBOX zelf slechts vier weken geleden gekocht) de spellen niet aan, zo klinkt het tijdens het spelen ook wel eens.

    Wat is hier aan te doen? Microsoft bellen, en een betere discdrive eisen???? :confused:
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Project Gotham Racing 2 krijg ik ook vaak die foutmelding, dus mijn xbox kent het probleem. Maar bij Fable heb ik nog geen 1 keer een vastloper of een haperige intro gehad. Ik kijk altijd de intro en heb al meer dan 15 uur gespeeld, dus als hij zou gaan haperen, dan had ik dat allang een keer gehad. Ik heb mijn xbox vanaf de launch dus er zit al een oude drive in. Ik denk zelf wel dat het eerder aan de xbox ligt dan aan de cd zelf. Veel succes verder met jullie problemen.
     
  6. player

    player fly like a chicken

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dit ook 1 keer gehad: een groen scherm, met de melding: ''dirty motherf*king disc''

    schrok me rot: uit gedaan; en tot nu toe (9 uur gespeeld) gaat het goed.
    Ik heb het idee dat het ligt aan de situatie waarin je iets doet: als je iets doet , op een moment waarin er te veel dingen gebeuren, gaat ie protesteren (xbox en fable)

    een software fout, vermoed ik: alleen al hoe je in die 'teleport'stralen stapt en hoe het beeld, schokkend tot stilstand komt om vervolgens je naar de bestemming te brengen, vind ik niet echt soepel, natuurlijk verlopen. (zoals bijv. NINJA GAIDEN)

    VOOR DE REST: GEWELDIG SPEL!
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2004
  7. Southern Way

    Southern Way Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    DISC IS DIRTY OR DAMAGED....

    Helaas echt een X-BOX probleem, had het van de week ook met een nieuwe ninja gaiden (wel telkens bij hetzelfde punt). Die kon gelukkig gewoon geruild worden. Heb het ook 2 keer met Fable gehad, maar ik heb het tegenwoordig wel met meer spellen. Komt denk ik omdat ik mijn x-box op de release datum heb gekocht dus al wat ouder is. Dit is wel iets waar Microsoft wat aandacht aan moet besteden. Mijn PS1, PS2, GC en Dreamcast heb ik ook allen op de release datum gehaald en daar heb ik het probleem nog nooit gehad, ben bang dat de X-BOX toch wat zwakker is met het lezen van een disc.....
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ermmm nee das niet helemaal waar ik heb men xbox vanaf het moment dat ie uitkwam en ik heb alleen bij Morrowind Dirty Disc Messages (zoals iedereen)...

    niet gehad bij Fable dus
     
  9. Southern Way

    Southern Way Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou idd, mooi verhaal. We dwalen nu misschien een beetje af, maar het kan toch geen toeval zijn dat ongeveer iedereen problemen heeft met de disc van Morrowind (ik + 4 andere mensen)?! Ik ben bang dat de kwaliteit van de discs ook niet zo best zijn in vergelijking met andere console discs.....
     
  10. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het probleem inmiddels op kunnen lossen, door de XBOX helpdesk weer te bellen, en te vragen of het niet aan mijn DVD-drive lag. Ze verzekerden me dat er geen verschil in kwaliteit zat tussen Samsung/Philips/Thompson waar het het afspelen van games betreft, ze moeten ze gewoon allemaal kunnen afspelen.

    Ik heb hem nu teruggekregen, met een andere DVD-drive van een ander merk (met de gaatjes in de drive, Thompson/Samsung?). Ik dacht dat er geen verschil in zat :confused:

    Alles werkt in ieder geval weer perfect _O_
     
  11. spurlie

    spurlie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb af en toe weleens dat bij NFSU1 wordt aangegeven dat de disc vies is of beschadigd en dan moet ik de xbox opnieuw opstarten, heeft er hier nog iemand dit probleem met NFSU?
     

Deel Deze Pagina