Hey mensen ik las hier dat Kessen 2 ook ooit is verschenen op de xbox en nu wil ik deze natuurlijk graag kopen maar de vraag is waar? geen een shop heeft 'm. Nu vraag ik me af is ie wel ooit op de xbox verschenen? ps, als ie bestaat en je hebt 'm te koop pm me maar
Hij is niet op de Xbox verschenen. helaas. Als hij er wel was zou hij op Gamerankings.com moeten staan, maar hij staat daar niet.
Is het niet zo dat Kessen II de japanse naam is voor Dynasty Warriors 3? In ieder geval dezelfde developer.
zou best kunnen maar dan moet jij mij even uitleggen hoe het kan dat het eerst kessen 2 heet en nu opeens dynasty warriors3 heet hoe kan een 2 nou een 3 worden
Nee, dat zijn verschillende games, wel dezelfde developer (Koei). Hij is iig nooit op de X-box verschenen voor zover ik weet. Ik heb Kessen II wel op de PS2..
Nou kijk, net zoals met Pro Evolution Soccer 4 die in Japan Winning Eleven 8 heet. Maar volgens mij zijn Kessen en Dynasty niet dezeflde games.
Nee Kessen en Dynasty zijn niet dezelfde games (Dynasty Warriors 3, Dynasty Warriors 4 en Samurai Warriors die heb ik (zie sig) maar ze zijn wel van dezelfde developer) Dynasty is meer vechten met een beetje strategy en Kessen is meer strategy met een beetje vechten.
Als je naar www.gcshop.nl gaat. En helemaal naar beneden scrolled op de mainpage. Dan zie je daar een venstertje staan waar je een spel kunt "aanvragen". Dus als je een spel zoekt (wat jij dus in dit geval doet) dan kun je daar invullen welk spel dat is en dan kunnen hun het mischien voor je regelen!
Kessen 2 is er niet voor de XBox. Kijk dan op www.gameranking.com daar staan alle echt alle Xbox games. En staat er niet bij, net als bij www.gamespot.com/xbox daar staat hij ook niet. Geen Kessen op de Xbox dus.