Voor de Liefhebbers een filmpje van Lord of The Rings. Klik hier 30 MB! Hleaas doet het niet via die link hier is de link naar de website waar die staat http://www.pcgames.de/?article_id=78951
Ik heb toch zeker een aantal maanden gelee al een filmpje gezien van LOTR van de Xbox, maar even kijken of dat dezelfde is als deze Die oude zag er iig al gaaf uit, benieuwd wat dit is [edit________________________________________] WOW! Zo, ben echt verrast hierdoor! Gewoon een hele special Dit wordt echt leuk volgens mij! Benieuwd wanneer hij gereleased staat.
Vet! Mooie graphics en een tof verhaal! Dit is misschien geen AAA-titel maar kopen wil ik hem wel. Is deze Xbox Only btw? Ik las in mijn nieuwe (verotte) agenda van gamez.nl dat er ook een LOTR-spel alleen voor de xbox zou verschijnen. Is dat deze??? Zo ja dan is het zeer mooi. Off-topic: merken jullie dat er nu een hele shitload spellen zit aan te komen? Natuurlijk wel, maar ondertussen wordt ik al helemaal gek van al dat moois terwijl ik lang niet zovaak meer op de doos speel...Nu is het tijd om wat nieuws uit te brengen dan is iedereen weer blij!